حضرت زهرا(س)  ولی نعمت و الگو و اسوه برای دفاع از امامت و ولایت است

آیت الله معلمی گفت: حضرت زهرا(س) برای حامیان حق در طول تاریخ ولی نعمت و الگو و اسوه برای دفاع از امامت و ولایت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان  از مازندران، آیت الله « علی معلمی» امروز ( 27 آذر) در نشست روحانیون رودپی ساری با حضور امام جمعه فرح آباد اظهار کرد: هدف انقلاب آزاد شدن جامعه و ملت از سلطه استکبار کفر و زندگی کردن در حاکمیت دین و قرآن بود.

 

نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری افزود: تلاش و کوشش در عرصه دین مهم است و با انقلاب اسلامی این تلاش بیشتر شد و در عرصه های مختلف تلاش اجرایی شد و به عنوان نمونه مشروطیت حرکت ملی و مذهبی بود تا استکبار به زانو در آید و قانون اجرا شود؛ اما بعد از پیروزی نهضت مشروطیت گرفتار انحراف شد و خواسته های مطلوب پاک به سرانجام نرسید.

وی خاطر نشان کرد: استکبار در طول سال های مختلف انقلاب مشکلاتی را در جامعه ایجاد کرد و اکنون هم نارسایی ها و مشکلات معیشتی مردم و افزایش قیمت ها زندگی مردم را با مشکل جدی روبرو کرده است و برخی از این عوامل به دلیل بی تدبیری برخی از مسئولان است و از سویی دیگر هجمه استکبار و تحریف است.

 

امام جمعه قائمشهر افزود: هر چه احکام دین است؛ ترویج آن موجب رضای خداوند و عزت برای ماست و نماز جمعه و روزه واجب است و لذا همه ما باید در ترویج دین اسلام و احکام دقت کنیم.

وی اظهار کرد: باید لحظه را غنیمت شماریم و به دنبال نماز برویم که این برای ما بهتنر است و فرصت خوبی به ما و این نسل و دوران شده است و باید از لحظه لحظه های عمر خود استفاده کنیم.

 

آیت الله معلمی گفت: عظمت زهرای مرضیه بسیار فراوان است و مصیبتی که این بانوی بزرگوار برای دفاع از حق تحمل کرد بسیار فراوان است که برای حامیان حق در طول تاریخ زهرا(س)  ولی نعمت و الگو و اسوه برای دفاع از امامت و ولایت است.

 

نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری یادآور شد: الگوگرفتن از بانوی بزرگ اسلام حضرت زهرا(س) امروز وظیفه مهمی است که برعهده داریم و باید پایبند به سنت پیامبر و حضرت زهرا(س) بوده و از بدعت ها جلوگیری کنیم .

کد خبر 1128199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha