دنبال دعواهای قدرت‌طلبی نیستیم

صفا گفت: افرادی دنبال جوسازی هستند اما مجموعه هیئت‌مدیره اتاق بازرگانی استان دنبال دعواهای قدرت‌طلبی نیستند، اهل کار هستند و افتخارمان خدمت به فعالان اقتصادی هرمزگان بوده و خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، « محمدرضا صفا » در نشست خبری در خصوص انتشار مصاحبه یکی از فعالان اقتصادی استان تأکید کرد: پاسخگوی همه مردم هستیم و نیامده‌ایم که بمانیم و نخواهیم ماند اما اتاقی را در حد نام و یاد هرمزگانی‌های بزرگی همچون تجار و ملک التجارمشیر دوانی‌ها و گله‌داری‌ها  و بدری‌ها و شمس‌ها تحویل خواهیم داد.

 

وی افزود: بابت این شانتاژ بازی‌ها کنار نمی‌رویم چراکه وظیفه‌داریم دست‌هایی را  کوتاه کنیم و بیشتر از این کوتاه خواهیم کرد، این اتاق  باصلابت برای  هرمزگانی‌ها  به‌خوبی یادگار ماند.

 

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی هرمزگان ادامه داد: اگر روزی  فهمیدید که  من با رانت و به‌عنوان رئیس اتاق بازرگانی به جایگاه و مقامی رسیدم اعلام کنید.

 

وی گفت: واردکننده پارچه بودم، مالیات‌های را به‌موقع پرداخت کردم  با ورود به این سمت این تجارت را در استان کنار گذاشتم و تمام هم‌وغمم رفع مشکلات فعالان اقتصادی است .

 

صفا تصریح کرد: سال 98  اتاق با رتبه 34 در بین 34 اتاق بازرگانی کشور در سال 98 تحویل گرفتم والان  اتاق به رتبه 15 و در شورای گفتگو به رتبه 11رسیده است و می‌دانم که با کمک هیئت‌مدیره  تکلیفم را به‌خوبی انجام دادم اگر همین‌الان  به من اجازه دهند از این اتاق می‌روم.

 

وی افزود: بگذارید کارهای خوبی در هرمزگان به سرانجام برسد افرادی از ما انتقاد کنند که دلسوز باشند و عملکرد خوبی در بخش صنعت داشته باشد نه اینکه کارت بازرگانی نداشته باشند، حق شارژ ندهند بگوییم و...

 

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی هرمزگان  در خصوص مصاحبه‌شونده نیز گفت: این فرد در حال حاضر نامش در سامانه یکپارچه کارت هوشمند بازرگانی نیست و  کارت اتاق بازرگانی استان را ندارد و ایشان عضو کمیسیون صنایع اتاق بازرگانی نیست واگرنه باید کارت بازرگانی داشته باشد که عضو این کمیسیون باشد.

 

صفا گریزی به آمار کارت‌های بازرگانی استان انداخت و یادآور شد: زمانی که اتاق را تحویل گرفتم آمار کارت بازرگانی و عضویت   اتاق ۵۴۸ فقره بود که تا الآن این آمار به یک هزار و568 فقره رسیده است.

 

وی ادامه داد: بر اساس مصوبه قانون، این کارت‌ها برای فعالان اقتصادی از طریق سامانه یکپارچه کارت بازرگانی هوشمند صادر می‌شود و  دستگاه‌های نظارتی در این مورد وارد شدند.

 

صفا ادامه داد: دخل‌وخرج اتاق بازرگانی نیز بر اساس مصوبه هیئت‌مدیره و بر اساس حساب‌رس مالی انجام می‌شود.

 

رئیس اتاق بازرگانی هرمزگان در بین سخنانش از همتی، استاندار سابق استان قدردانی کرد و گفت: وی حمایت خیلی خوبی از اتاق داشت و این حمایت‌ها باعث شد اتاق بازرگانی عضو ثابت جلسات دستگاه‌های اجرایی باشد و از دوستی، استاندار جدید هرمزگان نیز قدردانی می‌کنم که از ابتدای کار حمایت خود را از ما دریغ نکرد.

 

 

 

 

 

کد خبر 1128262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha