ایام فاطمیه فرصت ترویج خودسازی و حیای فاطمی است

گلوی ایام فاطمیه را فرصت ترویج خودسازی و حیای فاطمی عنوان کردوگفت: توجه به روش زندگی ساده حضرت فاطمه زهرا (س) می‌تواند راهگشای بسیاری از مشکلات جامعه باشد.

«محمدگلوی» درحاشیه برگزاری مراسم عزاداری شهادت حضرت زهرا(س) در کانون فرهنگی هنری بعثت درجزین درگفتگو با خبرنگارخبرگزاری شبستان درسمنان  با بیان اینکه ایام فاطمیه فرصت ترویج خودسازی و حیای فاطمی است، گفت: توجه به روش زندگی ساده حضرت فاطمه زهرا (س) می‌تواند راهگشای بسیاری از مشکلات جامعه بوده و جوانان را به سوی زندگی‌های سرشار از سادگی و خلوص و معنویت رهنمون کند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری بعثت درجزین بر لزوم درس گرفتن از سیره حضرت فاطمه زهرا (س) در تمامی شئونات زندگی تاکید کرد و گفت: الگوگیری از سیره و روش زندگی این بانوی بزرگ اسلام از جمله سبک زندگی، عفاف، حجاب، ساده زیستی و ولایتمداری ضروری است.

 

 وی با اشاره به اینکه همزمان با ايام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) مراسم عزاداري توسط کانون فرهنگي هنري بثت درجزين برگزار شد اظهارداشت:ترویج سبک زندگی فاطمی، تبیین ویژگی‌های حضرت زهرا (س) به عنوان الگویی کامل برای زنان و مردان، نقش حضرت زهرا (س) در دفاع از ولایت، تربیت دینی فرزندان با الگوگیری از سیره حضرت زهرا (س) و ... رویکرد و نگاهی است که در برگزاری  این مراسم‌ مورد توجه بوده است.

کد خبر 1128270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha