لزوم ایجاد بانک اطلاعاتی شهرستان شیراز برای معرفی خدمات مورد نیاز

تذروی گفت: در خصوص حوزه استحفاظی شهرستان شیراز به یک بانک اطلاعاتی نیاز است که با معرفی دقیق هر شهر و بخش و نیازها و خدمات مورد نیاز هر یک از مناطق را تهیه کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدتقی تذروی»، امروز (شنبه 27 آذر) در سومین جلسه شورای اسلامی شهرستان شیراز که با هدف بررسی مسائل و مشکلات شهرها و بخش های شهرستان شیراز برگزار شد، گفت: در خصوص حوزه استحفاظی شهرستان شیراز به یک بانک اطلاعاتی نیاز است که معرفی دقیق هر شهر و بخش و نیازها و خدمات مورد نیاز هر یک از مناطق را تهیه کند.

رئیس شورای اسلامی شهرستان شیراز افزود: با تهیه این بانک اطلاعاتی می توانیم اقدامات لازم برای رفع مشکلات شهرستان را با هماهنگی دستگاه های اجرایی به انجام برسانیم.

وی اضافه کرد: لازم است تا اعضای شورای اسلامی شهرستان شیراز برگزاری جلسات به صورت مداوم را در اولویت قرار دهند و با توجه به جایگاه شورای شهرستان نیاز به حداقل بودجه، برای پیشبرد امور اداری و اقدامات اجرایی داریم.

«علی اصغر زارعی»، نیز در این جلسه عنوان کرد: بخش مرکزی، اقدامات لازم برای خدمات دسترسی به مسیر حجت آباد به کرونی و جمال آباد و مسیر گلسرخ به چهارراه ظفرآباد را تامین کند.

رئیس کمیسیون حقوقی، فرهنگی و ورزشی شورای اسلامی شهرستان شیراز افزود: ایجاد ایستگاه آتش نشانی در مسیر کمربندی شیراز-کوار با مرکزیت «دهنو» و توسعه حمل و نقل عمومی شهرستان شیراز در اولویت قرار داده شود.

خاطر نشان می شود، در این جلسه مشکلات مربوط به خدمات رسانی مطلوب در حوزه شهری به شهروندان، کمبود فضای ورزشی، دسترسی آسان به راه و آسفالت معابر و رفع مشکلات در حوزه زیر ساختی توسط دستگاه های اجرایی مطرح شد و مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد تا جلسه بعد هر یک از اعضا، مشکلات مربوط به هر شهر و بخش را به صورت مکتوب تهیه کنند.

کد خبر 1128294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha