لزوم بهره گیری از روحیه جهادی برای حل مشکلات

امام پناهی با بیان ایتکه از طرح ها و ایده های نخبگان برای توسعه شهرستان رشت بهره گرفته می شود گفت: با بهره‌گیری از روحیه جهادی و انقلابی و با حضور میدانی برای رفع مشکلات مردم گام برمی‌داریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «حمیدرضا امام‌پناهی» امروز (شنبه، ۲۷ آذر ) در آیین تکریم و معارفه فرماندار جدید رشت در سالن همایش بانک ملی رشت اظهار کرد: با ارائه خدمات بهتر و ارزشمندتر به جامعه بایستی به اعتمادها پاسخ دهیم؛ مردمی که در تمامی بحران‌ها و حوادث مختلف با تمام‌ وجود پای انقلاب و نظام اسلامی ایستادند.

فرماندار جدید رشت با بیان اینکه خدمت به مردم توفیق‌ است گفت: دست یاری به سوی تمامی نخبگان بلند می‌کنیم و از طرح‌‌ها و ایده‌های خوب برای توسعه شهرستان رشت استقبال خواهیم کرد و معتقدم زیرساخت‌های لازم برای توسعه باید ایجاد شود.



وی با اشاره ضرورت فسادستیزی در داخل مجموعه افزود: مدیران باید به اصل فسادستیزی توجه داشته باشند و این امر را از داخل مجموعه خود آغاز می‌کنیم و با بهره‌گیری از روحیه جهادی و انقلابی و با حضور میدانی برای رفع مشکلات مردم گام برمی‌داریم.


«علی فتح اللهی» نیز در این مراسم اظهار کرد: احساس مسئولیت بر همگان واجب است.

فرماندار سابق رشت با بیان اینکه با احساس مسئولیت بسیاری از مشکلات کشور حل می شود افزود: با احساس مسئولیت هیچ گاه شاهد کم فروشی و گران فروشی و کار شکنی ها نخواهیم بود.‌


وی با تاکید بر اینکه نباید نسبت به شعار سال که هر ساله مقام‌ معظم رهبری عنوان می کنند بی تفاوت باشیم تصریح کرد: همه فعالیت ها به دور از جناح بازی و سیاست بایستی انجام شود.

فتح اللهی اذعان کرد: در بحران کرونا فرمانداری رشت را عهده دار شدم در این راه فعالیت های گسترده ای با همکاری دستگاه های اجرایی داشتیم.

فرماندار رشت به مدیریت پسماند و اجرای طرح روستای بدون زباله در شهر ستان رشت اشاره و خاطرنشان کرد: با مدیریت پسماند در روستاهای شهرستان موفق شدیم که ۳۰ روستای بدون زباله داشته باشیم.

کد خبر 1128312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha