باید فاطمیه را بزرگ بشماریم

حجت الاسلام عسگری، گفت: ما باید ایام حزن و اندوه فاطمیه را بزرگ شمرده و قدر بدانیم چون درسهای بزرگی چون آزادگی ، اطاعت و حمایت از امام زمان خود در آن نهفته است .

حجت الاسلام مصطفی عسگری ضمن تسلیت ایام فاطمیه  در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه 'گفت: حضرت فاطمه زهرا (س) محور وجود هستی و در حدیث شریف کساء منشاء همه خیرات و برکات و الگوی ولایتمداری است که دراین راه جان خودرا فدا کرد و به شهادت رسید .

 

امام جمعه موقت سرپل ذهاب با اشاره به اینکه  فاطمیه یک امتحان الهی است که دفاع از ولایت مهمترین رکن آن است افزود: ولایتی که قرآن کریم اطاعت از آن را به مومنین واجب کرده است .

 

وی خاطر نشان کرد: فاطمیه به ما می آموزد که در زمانی که جماعت فراموشکار که حتی جواب سلام امیرالمومنین (ع) را هم نمی دادند همانطور غدیر را و معجزات و عهد و پیمانهای آنرا فراموش کردند . 

 

حجت الاسلام عسگری با اشاره به هدف از برگزاری ویژه برنامه فاطمیه اظهار کرد: هدف از اجرای ویژه برنامه های فاطمیه در ایام شهادت حضرت زهرا(س)، تاثیری گذاری مستقیم و غیر مستقیم بر عموم مخاطبان خود در همه گروه های سنی است که با این شخصیت باارزش بیشتر آشنا شوند و درس بگیرند.

 

امام جمعه موقت سرپل ذهاب  تصریح کرد: حضرت زهرا(س) به عنوان یک بانوی تاثیرگذار در حوادث ابتدای اسلام و اولین شخص در دفاع از ولایت حضرت علی(ع) در تاریخ اسلام است.

 

کد خبر 1128365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha