کارمندان واکسن نزده مشمول جریمه و مرخصی اجباری بدون حقوق می‌شوند

شریف زاده گفت: کارکنانی که واکسن نزدند مشمول مرخصی اجباری بدون حقوق، غیبت و معرفی به هیئت تخلفات اداری و جریمه می‌شوند.

«غلامرضا شریف زاده» در گفتگو با خبرنگار شبستان در بیرجند درباره برخورد با کارکنانی که واکسن کرونا نزده اند، گفت: این افراد باید هر ۱۵ روز یکبار نسبت به انجام آزمایش «پی. سی. آر» و ارائه نتیجه منفی این تست به محل کار خود اقدام کنند یا مرخصی اجباری بدون حقوق بگیرند.

 

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا خراسان جنوبی در ادامه گفت: مدیران هر سازمانی باید بر اجرای مدیریت هوشمند کرونا نظارت داشته باشد و موظفند از ورود کارمندان به ادارات استان بدون تزریق واکسن کرونا ممانعت کنند.

 

وی ادامه داد: با امتناع کارمندان از این کار ابتدای برای آنان مرخصی اجباری بدون حقوق در نظر گرفته می شود و اگر ادامه پیدا کند در نهایت موجب معرفی کارمند متخلف به هیات رسیدگی به تخلفات اداری خواهد شد.

 

شریف زاده با اشاره به وضعیت واکسیناسیون کرونا در استان، تصریح کرد: تاکنون یک میلیون و ۵۳ هزار و ۶۱۶ دُز واکسن کرونا وارد استان شده که ۵۴۸ هزار و ۸۰۵ نفر دز اول و ۴۷۷ هزار و ۹۸۰نفر دز دوم دریافت کرده‌اند.

 

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا خراسان جنوبی در زمینه استقبال از واکسن دوز سوم در افراد بالای ۴۰ سال در خراسان‌ جنوبی بیان کرد: در حال حاضر در خراسان‌جنوبی ۲۶ هزار و ۸۳۱ نفر دز سوم واکسن کرونا را تزریق کردند.

 

وی با اشاره به روند کاهشی کرونا از سه شنبه هفته گذشته در استان عنوان کرد: حدود ۳۵ تا ۴۰ درصد نسبت به هفته اول آذرماه موارد مثبت بستری بیماران کرونا کاهش یافته است و از امروز نیز روند فوتی های کرونا کاهشی خواهد شد.

 

شریف زاده بر پرهیز از دورهمی در شب یلدا تأکید کرد و گفت: تمام افراد جامعه باید دست به دست هم دهند و هم‌چنان از دورهمی‌ها پرهیز کنند تا وضعیت آبی و زرد در استان و کشور استمرار یابد تا با تکمیل واکسیناسیون نیز، به روزهای خوبی دست یابیم.

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1128423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha