توزیع بسته‌های معیشتی توسط کانون منتظران ظهور چمگلک در ایام فاطمیه

حجت‌الاسلام میرعالی به تشریح اقدامات و برنامه‌های کانون منتظران ظهور چمگلک در ایام فاطمیه پرداخت و گفت: توزیع بسته‌های معیشتی در راستای حمایت از خانواده‌های کم‌برخوردار صورت می‌گیرد.

«حجت‌الاسلام سید کوروش میرعالی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام فاطمیه اظهار کرد: حضرت فاطمه زهرا (س) بزرگترین حامی امامت و ولایت بود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری منتظران ظهور مسجد صاحب‌الزمان (عج) چمگلک شهرستان اندیمشک افزود: اگر دختر نبی اکرم (ص) خود را فدای اسلام نمی‌کرد، ولایت به فراموشی سپرده می‌شد و نبوت هم غصب شده بود و در همان مسیر، اسلام امتداد می‌یافت.

 

وی اذعان کرد: حضرت زهرا (س) با شهادت خود به همه ما فهماند که فکر نکنید آن افرادی که پس از پیامبر اسلام به خلافت رسیدند، طبق سفارش حضرت محمد (ص) و یا طبق یک معیار اسلامی بوده بلکه نگاه کسانی که امامت را خانه‌نشین کردند به اسلام نگاهی بود که باید ولایت بعد از پیامبر به فراموشی سپرده می‌شد.

 

حجت‌الاسلام میرعالی با بیان اينکه حضرت فاطمه (س) در تلاش بود تا مردم مدینه از خواب غفلت بیدار شوند اما آنها بیدار نشدند تصریح کرد: رهروان ولایت، انقلاب، امام راحل و مقام معظم رهبری باید این عبرت را بگیرند که خود را هزینه امام، رهبر و انقلاب کنند.

 

وی از برگزاری برنامه‌های متعددی توسط کانون منتظران ظهور چمگلک در ایام فاطمیه خبر داد و خاطر نشان کرد: مراسمات عزاداری به همراه سخنرانی و مداحی برگزار می‌شود و همچنین توزیع بسته‌های معیشتی در راستای حمایت از خانواده‌های کم‌برخوردار صورت می‌گیرد.

 

کد خبر 1128430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha