تهیه و توزیع ۱۲۰ بسته حمایتی بین عزتمندان شهر گندمان

زمانی از اختصاص ۱۲۰ بسته غذایی از طرف کانون فرهنگی هنری آفرینش شهر گندمان به عزتمندان و آسیب‌ دیدگان ناشی از کرونا خبر داد و گفت: ارزش ریالی هر بسته ۴ میلیون ریال است که توسط خیرین و کمک های مردمی جمع آوری شده است.

«عذرا زمانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: اعضای کانون فرهنگی هنری آفرینش در راستای کمک به آسیب‌دیدگان کرونا با همت خیرین، کمک های مردمی و حمایت های هیئت امنای مسجد الرضا (ع) شهر گندمان به تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی اقدام کردند.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری آفرینش مسجد امام رضا (ع) گندمان ادامه داد: کانون فرهنگی هنری آفرینش از زمان شیوع کرونا کار توزیع بسته های معیشتی را برای کمک به نیازمندان آغاز کرده است که همچنان هم ادامه دارد.

 

وی ابراز کرد: این بسته های بسته‌ های معیشتی در قالب رزمایش کمک‌های مومنانه بین نیازمندان توزیع می شود که در این مرحله ۱۲۰ بسته معیشتی با همت خیرین، کمک های مردمی و حمایت های هیئت امنای مسجد الرضا (ع) شهر گندمان توزیع شده است.

 

زمانی گفت: اين بسته های معیشتی شامل برخی از اقلام خوراكی مانند گوشت، ماكارونی، روغن، حبوبات و قند است که با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد و 800 میلیون ریال فراهم شده است.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری آفرینش مسجد امام رضا (ع) گندمان ادامه داد: این کمک ‌های مومنانه در قالب طرح مواسات و همدلی و توسط اعضای کانون بین خانوارهای نیازمند شناسایی شده توزیع شده است.

 

وی اظهار داشت: کانون فرهنگی هنری آفرینش در بحران شیوع ویروس کرونا نیر در خط مقدم خدمت ‌رسانی به مردم حضور داشته و دارد و در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب برای کمک به آسیب ‌دیدگان کرونا و خانواده ‌های نیازمند، با کمک خیرین،هیئت امنا و اقشار مختلف مردم پیشتاز است.

 

زمانی به فعالیت کارگاه تولیدی ماسک که توسط اعضای کانون در ایان کرونا راه اندازی شد اشاره کرد و گفت: اعضای کانون فرهنگی هنری آفرینش گندمان در ایام شیوع ویروس کرونا بیش از یکهزار ماسک بهداشتی تولید و توزیع کرده است.

 

کد خبر 1128445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha