اجرای طرح حنانه با تخفیف ۴۰ درصدی از سوی مرکز نشر هاجر

مدیرعامل مرکز نشر هاجر از برگزاری طرح حنانه در راستای مطالعه آثار فاطمی همزمان با ایام فاطمیه خبر داد و گفت: این طرح از روز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) تا روز ولادت این بانوی بزرگوار اجرایی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، «احمد شایانفر» در گفت و گویی با تسلیت ایام فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، اظهار داشت: مرکز نشر هاجر(ناشرتخصصی زن وخانواده) با فرارسیدن ایام شهادت بانوی دوعالم، طرح حنانه را با هدف مطالعه آثار فاطمی را اجرا می کند.

وی افزود: در این طرح که از روز شنبه ۲۷ آذر ماه 1400 مصادف با شهادت حضرت زهرا(س) آغاز و تا روز میلاد باشکوه حضرت ادامه خواهد یافت، کتاب هایی در موضوعات زن و خانواده، کودک و نوجوان و تازه های نشر هاجر با محوریت حضرت فاطمه(س) از طریق فروشگاه الکترونیکی این مرکز به نشانی https://hajarpub.ir عرضه می‌کند.

مدیرعامل مرکز نشر هاجر با اشاره به تخفیف 40 درصدی کتاب های طرح حنانه، ادامه داد: کتاب های این طرح با ۴۰ درصد تخفیف شامل ۲۰درصد تخفیف سایت و ۲۰درصد یارانه، برای خریداران در نظر گرفته شده است که علاقه مندان برای بهره‌مند شدن از ۲۰درصد تخفیف یارانه ای خرید باید عدد ۱۳۵ را به سامانه ۱۰۰۰۳۱۰۱۵ پیامک کنند.

وی با بیان این که بخشی از فروش این طرح، صرف ساخت صحن مطهر حضرت فاطمه زهرا(س) در نجف اشرف خواهد شد، خاطرنشان کرد: امید است همچون گذشته بتوانیم از بستر فضای مجازی بهره برداری بهینه را به‌عمل‌ آورده و با حضور در این طرح معنوی، گامی بلند در مسیر توسعه و ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی نیز برداریم.

آقای شایانفر گفت: کتاب های خریداری شده در این طرح، نظر به فرآیند آماده سازی و ارسال سفارش ها بین 5 تا 8 روز کاری به نشانی خریداران پست خواهد شد، بیان داشت: علاقه مندان در هنگام خرید نشانی خود را به صورت دقیق به همراه کدپستی ثبت کنند تا خللی در ارسال به وجود نیاید.

وی در پایان افزود: علاقه مندان جهت ثبت سفارش می توانند با کلیک کردن بر روی متن طرح حنانه درخواست خود را ثبت کنند.

 

کد خبر 1128455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha