شب شعر «یلدای فاطمی» در چهارمحال و بختیاری برگزار می شود

یوسفی از برگزاری شب شعر «یلدای فاطمی» در چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: این ویژه برنامه به همت کانون فرهنگی هنری کریم آل طاها و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بن برگزار می شود.

«محسن یوسفی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: شب شعر «یلدای فاطمی» به همت کانون فرهنگی هنری کریم آل طاها و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بن در چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بن بابیان اینکه شاعران آیینی استان چهارمحال و بختیاری در این برنامه حضور خواهند داشت افزود: این ویژه برنامه به صورت مجازی و از شبکه های اجتماعی به صورت زنده برگزار می شود.

 

وی ادامه داد این ویژه برنامه روز دوشنبه ۲۹ آذر راس ساعت ۲۰ از طریق آدرسkanoon_karimealtaha.ben  @به صورت زنده و مستقیم برای علاقه مندان در سطح استان برگزار می شود.

 

یوسفی گفت: شب شعر «یلدای فاطمی» به مناسبت شب یلدا و ایام شهادت حضرت زهرا (س) توسط کانون فرهنگی هنری کریم آل طاها و حمایت های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بن برگزار می شود.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بن یادآور شد: این ویژه برنامه به سرپرستی «غزل علی بیگی» عضو کانون کریم آل طاها اداره می شود و علاقه مندان از تمام نقاط استان می توانند جهت هماهنگی برای خوانش شعر و شرکت در برنامه در پی وی کانون به آدرسkanoon_karimealtaha.ben  @و ghazal.alibeygi@ پیام بگذارند.

 

 

کد خبر 1128468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha