تعطیلی مراسم اهل البیت زمینه ساز نفوذ دشمن است/افشاگری حضرت زهرا(س)

حجت الاسلام طبسی با اشاره به ضرورت برگزاری مراسمات مذهبی گفت: تعطیلی مراسم اهل البیت(ع) زمینه ساز نفوذ دشمن برای تحریف حقایق ناب اسلامی و شبه در بین مردم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان‏، حجت الاسلام «نجم الدین طبسی« در جمع روحانیون دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان به تطعیلی برخی از مراسم های مذهبی اشاره کرد و اظهارداشت: برکات زیادی از مراسمات مذهبی به جامعه ما رسیده و نباید اجازه تطعیلی به فعالیت ها بدهیم.

عضو جامعه مدرسین قم به عواقب تعطیلی مراسم های مذهبی مثل فاطمیه و روضه خوانی امام حسین(ع) اشاره کرد و افزود: نسبت به این گنجیه ارزشمند باید پاسخگو باشیم و بی مهری به آن سبب مجازات در آخرت است.

 

وی ادامه داد:‌ تعطیلی مراسم اهل البیت(ع) زمینه ساز نفوذ دشمن برای تحریف حقایق ناب اسلامی و شبه در بین مردم است و معاندین از همچنین فرصت هایی برای رسیدن به اهداف خود استفاده می کنند.

حجت الاسلام طبسی با بیان اینکه در روضه حضرت زهرا(س) و فرزندانش واقعیت های دینی تبیین می شود، تصریح کرد: دشمن از بیداری مردم و آگاهی آنان نسبت به مسائل مهم ترسناک و با تحریف در دین اهداف خود را محقق می سازد.

 

وی با بیان اینکه جنگ های مسلمانان را در تحریف حقایق به خون ریزی دشمنان تشبیه کرده اند، گفت: مسلمانان و شیعیان به دنبال ایجاد جنگ و تفرقه در کشورها نبوده اند و زمانی که کفار برای تحقق اهداف خود توطئه کرده و جنگ راه می انداختند، برای دفاع مسلمانان متحد می شدند.

 

*افشاگری حضرت زهرا(س)

 

استاد حوزه علمیه قم به ابعاد شخصیتی حضرت زهرا(س) اشاره کرد و اظهارداشت: ایشان با الگوسازی درجامعه زمینه ساز پیشرفت جامعه بشری و رشد حقایق بودند و افشاگری و بیان واقعیت ها از خصلت های اخلاقی این بانوی اسلام بوده است.

وی ادامه داد: مشرکان چنین چیزی را برنمی تابیدند به همین خاطر علیه ایشان توطئه و توهین می کردند اما اسم ایشان امروز ماندگار شده و دشمنان خار و ذلیل هستند.

حجت الاسلام طبسی با تاکید بر ضرورت حفظ وحدت، خاطرنشان کرد: تبری و تولی مغایر با وحدت شیعه و سنی نیست و نمی شود ما ایام فاطیمه را برای حفظ وحدت فراموش کنیم و آنان کشته شدن عثمان را بزرگ نمایی کنند.

وی اضافه کرد: شهادت حضرت زهرا(س) یک حقیقت کاملا مشخص و برخواسته از توطئه دشمنان اهل البیت(ع) است و باید واقعیت ها بیان شود.

کد خبر 1128487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha