آمادگی کانون‌های مساجد جهت ارائه خدمات فرهنگی هنری و معیشتی به مردم  مناطق کم برخوردار استان

همت‌پور از آمادگی کانون‌های مساجد با توجه به پتانسیل و ظرفیت‌های موجود، جهت ارائه خدمات فرهنگی هنری و معیشتی به مردم به خصوص مناطق کمتر برخوردار خبر داد.

«حجت‌الاسلام مرتضی همت‌پور» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز با اشاره به دیدار خود با حجت‌الاسلام سید علی اکبر موسوی با امام جمعه اندیکا اظهار کرد: امام جمعه اندیکا در این دیدار خواستار توجه بیشتر به وضعیت فرهنگی و هنری اندیکا با استفاده از ظرفیت کانون‌های مساجد شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خوزستان افزود: خواسته دیگر حجت‌الاسلام موسوی تخصیص بسته‌های فرهنگی و معیشتی به مردم زلزله‌زده و مناطق دورافتاده و محروم اندیکا بود.

 

وی اضافه کرد: در این دیدار آمادگی خود را با توجه به پتانسیل و ظرفیت‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد برای ارائه خدمات فرهنگی هنری و معیشتی به مردم به خصوص مناطق کمتر برخوردار اعلام کردیم.

 

همت‌پور تصریح کرد: همچنین بنا شد از طریق کانون‌های فرهنگی هنری مساجد برای اختصاص بسته‌های گوشت نذری ارسالی از سوی موسسه حضرت خدیجه (س) و برنامه تلویزیونی سمت خدا به اندیکا با توجه به وضعیت معیشتی مردم مساعدت شود.

 

وی یاد آور شد: قبل از این دیدار با حضور در تعدادی از روستاهای شهرستان اندیکا، بسته‌های گوشت نذری را بین مردم توزیع و با آنها در خصوص میزان خسارات ناشی از زلزله گفت‌وگو شد.

 

کد خبر 1128498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha