شناخت حضرت فاطمه(س) یکی از نیازها و مسائل امروز جامعه است

موحدیان شناخت حضرت فاطمه‌زهرا(س) را یکی از نیازها و مسائل امروز جامعه دانست و گفت: این بانوی وارسته، کامل‌ترین و برترین الگو و اسوه برای زنان است و در همه امور، زهد و تقوا و سیره ایشان را باید مدنظر داشت.

به گزارش خبرگزاری شبستان ازمشهد، «حسن موحدیان» امروز(۲۸ آذر) در هفدهمین جلسه علنی شورای شهر مشهد ضمن تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و فرارسیدن ایام فاطمیه، اظهارکرد: در روزهای اخیر شاهد اتفاقاتی بودیم که وحدت و انسجام امت اسلامی را تحت‌الشعاع قرار داد.

 

رئیس شورای شهر مشهد با بیان اینکه اهانت به ائمه‌اطهار(ع)، آن هم در شرایطی که نیازمند وحدت بیش از پیش هستیم، اقدامی نابخشودنی است، گفت: این اقدام قبیح و توهین به ساحت اهل‌بیت(ع)، باید محکوم شود.

 

موحدیان ضمن تشکر از فرهیختگان اهل سنت که این اقدام را محکوم نمودند و از آن برائت جستند، افزود: کمترین واکنش به این توهین، عزل شدن فرد مدنظر از جایگاه «امامت جمعه» بود چراکه عدالت وی زیر سوال است.

 

وی شناخت حضرت فاطمه‌زهرا(س) را یکی از نیازها و مسائل امروز جامعه دانست و تصریح کرد: این بانوی وارسته، کامل‌ترین و برترین الگو و اسوه برای زنان است و در همه امور، زهد و تقوا و سیره ایشان را باید مدنظر داشت.

 

رئیس شورای شهر مشهد با اشاره به ۲۷ آذرماه، سالروز شهادت آیت‌الله مفتح، گفت: این روز را به علماء و دانشگاهیان تسلیت می‌گویم؛ آیت‌ا... مفتح، پل وحدتی بین دانشگاه و حوزه علمیه بودند.

 

موحدیان با بیان اینکه آیت‌ الله مفتح شخصیت کم‌نظیری بود که بیشتر در سالگرد شهادت، از ایشان یاد می‌شود، افزود: بسیار خرسندیم که یکی از معابر شهر مشهد به نام این عالم وارسته مزین شده البته این اقدام کافی نیست؛ شورای ششم شهر مشهدمقدس، به‌ عنوان یک بدنه دانشگاهی خود را مدیون این عالم می‌داند و امیدواریم بتوان رهرو ایشان باشیم.

 

 

کد خبر 1128512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha