فعالیت های رواق نور در کانون ها باعث جذب بیشتر نوجوانان می شود

عظیمی ، گفت: ایجاد رواق نور و فعالیت های گسترده آن باعث جذب بیشتر جوانان به کانون و مساجد می شود.

حسین عظیمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: با توجه به اینکه طی دوسال گذشته بخاطر شیوع ویروس کرونا بسیاری از کانون ها بصورت نیمه تعطیل بودند ولی فعالیت ها تعطیل نشد و در فضای مجازی  با حضور جوانان انجام شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری بلدالامین صحنه افزود:امسال با تمام توان در سومین رویداد فهما شرکت کردیم و امیدوارم تلاش جوانان نتیجه خوبی را برای ما رقم بزند.

 

وی خاطر نشان کرد: به مناسبت هفته بسيج  با توجه به استقبال اعضای مسابقه اي در رابطه با حفظ و روخواني قران براي نوجوانان ۷تا۱۰ سال با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شده است.

 

عظیمی  با اشاره به  ایجاد رواق در این کانون تصریح کرد: با ایجاد رواق کتاب در کانون اشتیاق و استقبال بچه ها از کتاب و کتابخوانی بیشتر شد و در این راستا در يک همايش دورهمي تمامي کتاب هاي داستان خود را بسته بندي و به صورت کادو به بچه هاي نيازمند روستاهايي که به امکانات کافي دسترسي ندارند اهدا کردند.

 

مدیر کانون بلدالامین صحنه با اشاره به فعالیت های کانون  اظهار کرد:برگزاری کلاس های روخوانی ، روانخوانی و آموزش قرآن،کلاس احکام، پاکسازی محیط زیست ، برپایی محفل انس با قرآن، کاشت درخت در کانون و مسجد، توزیع بسته های معیشتی ، برگزاری دعای توسل و زیارت عاشورا، برپایی مراسمات دینی و مذهبی ، اعیاد و جشن ها ، برگزاری مراسم عزاداری دهه آخر صفر با رعایت پروتکل هاب بهداشتی ، غبار روبی مسجد و برگزرای مسابقات ورزشی از مهمترین برنامه های کانون است.

 

وی گفت:  نوجوانان کانون بلدالامين در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت پيام خود را براي شهيد وطن نوشتند و سپس با حضور در گلزار شهدا ضمن عطرافشاني ونثار فاتحه و صلوات ياد آنها را گرامي داشتند و گل‌ها و نوشته هاي خود را به شهداي انقلاب تقديم کردند.

 

 

کد خبر 1128513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha