امتحانات دی ماه دبیرستانی ها در جهرم حضوری برگزار می شود

نیک فر گفت: امتحانات نوبت اول دانش آموزان مدارس شهرستان جهرم در مقطع متوسطه اول و متوسطه دوم با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و ضوابط آزمون به صورت حضوری برگزار شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «مهدی نیک فر»، امروز (یکشنبه ۲۸ آذر) در جمع خبرنگاران گفت: شورای آموزش و پرورش شهرستان با حضور اعضا برگزار و در خصوص نحوه برگزاری امتحانات نوبت اول و اساس نامه مجمع خیرین نخبه پرور بحث و تصمیم گیری شد.

 

مدیر آموزش و پرورش جهرم با اشاره به اینکه بر اساس نظر اعضا تصمیم گرفته شد که امتحانات نوبت اول دانش آموزان مدارس شهرستان جهرم در مقطع متوسطه اول و متوسطه دوم با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و ضوابط آزمون به صورت حضوری برگزار شود، افزود: در مقطع ابتدایی به دلیل ارزشیابی کیفی توصیفی امتحان نوبت اول نداریم و نمرات دانش آموزان دبستانی حاصل ارزشیابی پیشرفت تحصیلی دانش آموز از مهر تا دی ماه و بر اساس پوشه کار وی می باشد.

 

وی بیان کرد: با این حال سنجش مداد کاغذی که یکی از چند شیوه سنجش در ارزشیابی کیفی- توصیفی است، می تواند به صورت حضوری در مدارس ابتدایی برگزار شود.

 

نیک فر با اشاره به پدیده تورم نمره در دوسال آموزش مجازی افزود: متاسفانه در ۲ سالی که آموزش به صورت غیر حضوری برگزار شد با پدیده ای به اسم تورم نمره یا بی سوادی پنهان پیش بینی می‌شود لذا برگزاری امتحانات نوبت اول به صورت حضوری این امکان را به معلم و دانش آموز می دهد که کاستی های آموزش را دریابند و برای نوبت دوم جبران کنند.

 

وی عنوان کرد: تصویب تفاهم نامه تأسیس نمایندگی مجمع خیرین نخبه پرور یکی دیگر از دستور کار های شورای آموزش و پرورش جهرم بود.

 

کد خبر 1128514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha