خانه دار شدن ۳۰ خانوار پرجمعیت مددجوی البرزی در البرز

محمدی فرد با اشاره به اهمیت اهتمام خیران به منظور آماده سازی خانه برای محرومان گفت: ۳۰ خانوار پرجمعیت مددجوی البرزی که در شرایط اضطرار قرار داشتند خانه دار شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « محمد محمدی فرد» در جمع خبرنگاران با اعلام خبر خانه دار شدن ۳۰ خانوار پرجمعیت مددجوی البرزی در البرز گفت: از ابتدای سال جاری ۱۱۸ مورد هزینه کمک خرید و احداث مسکن روستایی و شهری ویژه مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) در البرز در نظر گرفته شده است. 

 

مدیرکل کمیته امام خمینی(ره) استان البرز افزود: به منظور آماده سازی برای ۳۰ خانوار که در وضعیت اضطرار قرار داشتند با همکاری خیران، وام قرض الحسنه کمیته امداد، کمک بلاعوض ۳۰ میلیون تومانی یک شرکت تولیدی و پس انداز خانوارها این خانه ها آماده شد. 

 

وی با اشاره به اهمیت محرومیت زدایی بیان کرد: همچنن طی سال جاری نیز ۶۰۰ مورد تعمیر و بازسازی مسکن مددجویان در البرز اجرا شد. 

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان البرز خاطرنشان کرد: از دیگر اقدامات انجام شده برای این ۳۰ خانوار تحت حمایت، معرفی آنان به اداره آب، برق، گاز و فاضلات با هدف بهره مندی از انشعاب های رایگان در بخش مسکن و ساختمان و کمیته امداد است. 

 

 

کد خبر 1128515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha