همت و مشقت بچه های مسجد در تحقق مواسات و همدلی

جليلی پژو گفت: اعضای کانون فرهنگی هنری پاسداران فرهنگ روستای قلعه مدرسه با همت، تلاش و مشقت بسیار بسته های گوشت متبرک قربانی را به دست عزتمندان در مناطق صعب العبور شهرستان لردگان در چهارمحال و بختیاری رساندند.

«حجت الله جليلی پژو» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: اعضای کانون فرهنگی هنری پاسداران فرهنگ روستای قلعه مدرسه با همت، تلاش و مشقت بسیار بسته های گوشت متبرک قربانی را به دست عزتمندان در مناطق صعب العبور شهرستان لردگان در چهارمحال و بختیاری رساندند.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری پاسداران فرهنگ مسجد امام حسين (ع) روستای قلعه مدرسه در شهرستان لردگان ادامه داد: تعداد ۴۸ بسته گوشت متبرک قربانی یک و نیم کیلویی به ارزش هر بسته یک میلیون و ۶۰۰ هزار ریال به دست عزتمندان واقعی که از قبل شناسایی شده بودند رسید.

 

وی ادامه داد: این بسته های گوشت متبرک قربانی با مشارکت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری، کانون و موسسه خیریه حضرت خدیجه (س) قم و خیران برنامه تلویزیونی سمت خدا تهیه شده است.

 

جليلی پژو گفت: کانون فرهنگی هنری پاسداران فرهنگ از ابتدای شیوع کرونا با شناسایی عزتمندان و خانواده های درگیر کرونا تاکنون بسته های حمایتی، بسته های غذایی، بسته های گوشت متبرک قربانی و سایر کمک های فرهنگی و دانش آموزی را بین این عزیزان در مناطق صعب العبور در شهرستان لردگان توزیع کرده اند.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری پاسداران فرهنگ مسجد امام حسين (ع) روستای قلعه مدرسه در شهرستان لردگان ادامه داد: این بسته های گوشت متبرک قربانی به همراه نمک متبرک حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) بین نیازمندان توزیع شد.

 

وی ابراز کرد: عمل به منویات مقام معظم رهبری در خصوص کمک به نیازمندان و حمایت از خانواده های آسیب دیده از بیماری کرونا از اهداف این اقدام خداپسندانه است.

 

جلیلی بابیان اینکه خانواده های نیازمند زیادی در روستای قلعه مدرسه و منطقه عشایری اوره همچنان منتظر کمک های مومنانه هستند گفت: با جمع آوری کمک های خیرین و مردمی بسته های معیشتی نیز بین این عزیزان توزیع می شود.

 

وی تصریح کرد: توزیع بسته های معیشتی، گوشت متبرک قربانی، لوازم التحریر دانش آموزان، گوشت نذر قربانی، توزیع دستکش های یکبار مصرف، ضدعفونی و گندزدایی مساجد و معابر، توزیع مواد ضدعفونی کننده و آموزش های رعایت نکات بهداشتی با توزیع برشورهای ویژه بیماری کرونا از دیگر خدمات و فعالیت های کانون فرهنگی هنری پاسداران فرهنگ در ایام کرونا بوده است.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری پاسداران فرهنگ مسجد امام حسين (ع) روستای قلعه مدرسه به امتیاز این کانون در سامانه بچه های مسجد اشاره کرد و گفت: این کانون با ثبت فعالیت های خود در سامانه بچه های مسجد تا امروز ۲۸ آذر ۱۴۰۰ توانسته است ۱۰ هزار و ۷۸۳ امتیاز کسب کند.

 

وی تعداد اعضای کانون پاسداران فرهنگ روستای قلعه مدرسه را یکهزار و ۴۸۱ نفر عنوان کرد و گفت: این کانون با هدف جذب نوجوانان و جوانان به مسجد، سازماندهی و شبکه سازی جوانان در گام دوم انقلاب، برگزاری مناسبت های ملی و مذهبی در طول سال در فضای مسجد و برپای نماز جماعت با حضور اهالی و نظارت مستمر امام جماعت تشکيل شده است.

 

کد خبر 1128616

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha