مهمترین مشکل کانون های فرهنگی و هنری مساجد  ملایر مشکلات مالی است

حجت الاسلام ترکاشوند گفت: یکی از مهمترین مشکلات کانون های فرهنگی وهنری مساجد مشکلات مالی است که باید از نظر مالی ابن کانونها بیشتر حمایت شوند.

  به گزارش خبرنگار شبستان از ملایر  «حجت الاسلام طالب ترکاشوند» امروز یکشنبه در جلسه توجهی فهما در جمع مدیران کانون های فرهنگی و هنری مساجد  ملایر در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهر ضمن تسلیت ایام فاطمیه و شهادت بانوی مکرم اسلام حضرت فاطمه الزهرا(س)  گفت :  از حدود 600 کانون فرهنگی وهنری مساجد استان 73 کانون در ملایر است.

 

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر با بیان اینکه مشکلات کانونهای فرهنگی و هنری زیاد است ، افزود: یکی از مهمترین مشکلات کانون ها مشکلات مالی است که  باید از نظر مالی و معنوی ابن کانونها بیشتر حمایت شوند.

وی با بیان اینکه با توجه به مشکلات اقتصادی کشور همه  ادارات و نهادهای فرهنگی نیز مشکلات خود را دارند و شاید امکان کمک مالی  به کانونها وجود نداشته باشد ، گفت:   متاسفانه در کشور فرهنگ مهجور و غریب است و فکری حساب شده برای آن نشده است.

حجت الاسلام ترکاشوند با بیان اینکه تعدادی از  کانونهای مساجد ملایر بسیار فعال و پویا بوده و حتی در زمان کرونا نیز تعطیلی نداشتند گفت: کمکهای مومنانه، فعالیتهای فرهنگی  به صورت مجازی ، اقدامات جهادی و.. از فعالیتهای این کانونها در ایام کرونا بوده است.

در ادامه جلسه توجیهی  مدیران کانونهای فرهنگی و هنری مساجد شهرستان ملایر با حضور  کارشناسان ستاد فهما استان در جهت ثبت فعالیت کانون ها  برگزار شد.

 همچنین مدیران کانونهای فرهنگی و هنری نیز مشکلات و دغدغه های خود را با مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد همدان در میان گذاشتند.

کد خبر 1128675

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha