نظام تشویق و تنبیه در سلامت اداری لازم است

نادرالاصلی با اشاره به ضرورت توجه به نیروی انسانی فعال گفت: نظام تشویق و تنبیه بین کارکنان در سلامت اداری و کاهش فساد لازم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، مجید نادرالاصلی در جلسه علنی شورای شهر اصفهان با اشاره ضرورت تشویق نیروهای فعال و کارآمد مدیریت شهری و شهادت حضرت زهرا(س) اظهارداشت: نظام تشویق و تنبه بر اساس توصیه حضرت علی(ع) برای سلامت سیستم که منجر به خجالت افراد گناهکار و کم کار می شود، لازم الست.

عضو شورای شهر اصفهان با اشاره به اینکه وقتی افراد موثر تجلیل می شوند کارمند کم کار خود را اصلاح خواهند کرد، افزود: نظام تشویق و تنبیه بین کارکنان در سلامت اداری و کاهش فساد لازم است.

وی ادامه داد: وجود محیط امن و آرام برای فعالیت کارکنان شهرداری در رده های مختلف توسط مدیریت شهری که منجر به گسترش پاکدامنی بشود لازم است چرا که چنین موضوعی می تواند از خطا و انحراف جلوگیری کند.

نادرالاصلی وجود محیط سالم برای کار به دور از فساد اداری ضرورت جامعه اسلامی برشمرد و اذعان داشت: در فضای امن و آرام قدرت پیشرفت و تعالی را پیدا خواهیم کرد و در این عرصه باید نظام تنبیه و تشویق تقویت شود.

 

*ضرورت ترویج فرهنگ فاطمی

 

وی به الگوبخشی به جامعه گفت: ابعاد مختلف شخصیت حضرت زهرا(س) باید در جامعه گسترش پیدا کند و آن زمینه ساز اعتلای فرهنگ ناب اسلامی و سبک زندگی فاطمی خواهد شد.

عضو شورای شهر اصفهان با بیان اینکه سبک زندگی اسلامی و سیره فاطمی در جامعه کم رنگ شده، خاطرنشان کرد: در ایام ولادت و شهادت ائمه معصومین(ع) ویژگی آنان را برای مردم ترسیم کنند و در روز ولادت حضرت زهرا(س) برنامه هایی در سطح شهر برگزار و از زنان نمونه تجلیل شود.

کد خبر 1128702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha