اجرای مرحله دوم طرح مدیریت هوشمند/ حمل و نقل شهری زیر ذره‌بین ستاد مقابله با کرونا

مصطفی‌پور از اجرای مرحله دوم طرح مدیریت هوشمند کرونا در گیلان خبر داد و با بیان اینکه در این مرحله حمل و نقل شهری مورد تاکید است گفت: تمام رانندگان در گیلان دو دز واکسن خود را دریافت کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «حسین مصطفی‌پور» شامگاه امشب (یکشنبه، 28 آذر) در گفت‌وگوی خبری اظهار داشت: بر اساس تصمیم و دستورالعمل ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا، ستادهای استانی باید بر روند اجرای طرح مدیریت هوشمند کرونا نظارت کنند.

 

جانشین رئیس ستاد مدیریت و مقابله با کرونا گیلان در پاسخ به این پرسش که در این مرحله مدیریت هوشمند کرونا رانندگان و مسافران چه وظایفی دارند و چه دستگاه‌هایی متولی نظارت بر روند اجرای این طرح هستند افزود: اجرای مرحله دوم طرح مدیریت هوشمند کرونا از امروز در گیلان آغاز شده است.

 

مصطفی‌پور با بیان اینکه مرحله دوم طرح مدیریت هوشمند کرونا روی حمل و نقل شهری متمرکز است تصریح کرد: در راستای اجرای این طرح برای همه رانندگان خودروهای عمومی، اتوبوس‌ها، تاکسی‌های شهری، تلفنی، اینترنتی پروتکل‌هایی تهیه شده است که باید توسط همه رانندگان رعایت شود.

 

وی تزریق دو دز واکسن کرونا را از جمله بخش‌های مهم مرحله دوم مدیریت هوشمند کرونا اعلام کرد و یادآور شد: طبق آمارهای موجود در استان گیلان تمام رانندگان دو دز واکسن خود را دریافت کرده‌اند همچنین رانندگان موظف شده‌اند ضمن استفاده از ماسک تمام مسافران خود را به زدن ماسک ترغیب کنند.

 

جانشین رئیس ستاد مدیریت و مقابله با کرونا گیلان از تعبیه یکسری برچسب‌ها و پلاکاردهای هشدار دهنده و توصیه‌ای در داخل خودروها، اتوبوس‌ها و تاکسی‌ها در راستای اجرای مرحله دوم مدیریت هوشمند کرونا خبر داد و گفت: در این برچسب‌ها مواردی نظیر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و عمل به پروتکل‌ها مورد تاکید قرار گرفته است.

 

مصطفی‌پور با اشاره به شیوع سویه‌های جدید ویروس کرونا در کشورهای همسایه و ورود آن به کشورمان عنوان کرد: طرح مدیریت هوشمند کرونا با هدف حفظ سلامت مردم در کشور اجرایی می‌شود بنابراین انتظار داریم رانندگان و عموم مسافران نسبت به اجرای این طرح نهایت همکاری و اهتمام را داشته باشند.

 

وی خاطرنشان کرد: بازرسان ستاد استانی مدیریت و مقابله با کرونا استان گیلان به شکل نامحسوس در سطح شهر حضور دارند علاوه بر اینها سازمان صمت، اتحادیه‌ها و سایر بازرسان نیز نظارت‌های لازم را برای اجرای درست طرح مدیریت هوشمند کرونا اعمال می‌کنند.

کد خبر 1128718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha