پیروی از اهل بیت (ع) بزرگترین راه نجات و سعادت ما است

حجت‌الاسلام موسوی با بیان اينکه باید قدر محافل و مجالس اهل بیت (ع) را بدانیم گفت: بزرگترین راه نجات و سعادت ما، پیروی از اهل بیت (ع) به عنوان الگوهای بزرگ بشری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «حجت‌الاسلام سید کمال موسوی» امروز (يکشنبه ۲۸ آذر) در مراسم عزاداری ایام فاطمیه که در مسجد محمدی اندیمشک برگزار شد اظهار کرد: خوشبختانه طی مدت اخیر با روی کار آمدن امام جماعت جدید مسجد محمدی، شاهد رونق و فعالیت بیشتری از سوی این مسجد بوده‌ایم.

 

امام جمعه اندیمشک با بیان اينکه باید قدر محافل و مجالس اهل بیت (ع) را بدانیم افزود: بزرگترین راه نجات و سعادت ما، پیروی از اهل بیت (ع) به عنوان الگوهای بزرگ بشری است.

 

وی به بیان روایاتی از حضرت زهرا (س) و امام علی (ع) پرداخت و اذعان کرد: حضرت فاطمه زهرا (س) و حضرت امیرالمؤمنین (ع) در فضای خفقان‌بار و ظلمانی حضور داشتند اما توانستند راه دین اسلام را آرام آرام در یک بستر مناسب به ما برسانند.

 

حجت‌الاسلام موسوی تصریح کرد: خداوند سبحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) را به عنوان ستارگان سپهر امامت، ولایت و انسانیت قرار داد تا ما اهل زمین را به آن سوی مرزها فرا بخوانند.

 

وی عنوان کرد: در روایات ما، اهل بیت (ع) به عنوان نجوم آسمان معنوی معرفی شده‌اند تا راه درست را به مردم نشان دهند.

 

در ادامه این مراسم، مداح اهل بیت (ع) در رثای شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) به نوحه و مرثیه‌خوانی پرداخت.

 

کد خبر 1128725

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha