تمدید ارسال آثار به پویش شعر «بهارنارنج» در استان فارس

بهادرانی گفت: مهلت ارسال آثار به پویش «بهار نارنج» ویژه شاعران استان فارس به مدت هفت روز تمدید شد‌.

«دانیال بهادرانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با اشاره به استقبال شاعران استان فارس از پویش شعر «بهار نارنج»، گفت: با توجه به استقبال شاعران، مهلت ارسال آثار به پویش بهار نارنج که به همت بسیج هنرمندان فارس و به صورت استانی ویژه شاعران استان فارسی برگزار  می شود، به علت استقبال بسیار خوب شاعران به مدت هفت روز دیگر تمدید شد‌.

 

دبیر پویش شعر «بهار نارنج» هدف از برگزاری این پویش را شناسایی استعداد های جوان و کمتر شناخته شده استان، ترویج شعر و ادبیات پایداری، تعمیق فرهنگ مقاومت و ایثار، جمع آوری آثار هنری نوظهور و پیشکسوت در حوزه های ادبیات انتظار دانست و افزود: تلاش برای معرفی شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت (ع) و قطب ادبیات و شعر ایران اسلامی از دیگر اهداف مدنظر این پویش استانی است.


وی با اشاره به اینکه این پویش در یک بخش آزاد و یک بخش ویژه با پنج عنوان موضوعی برگزار می شود، عنوان کرد: در بخش آزاد شاعران می توانند اشعار خود را در موضوعات مختلف  ارسال کنند.

 

بهادرانی ادامه داد: همچنین در بخش ویژه پنج موضوع  ایثار، شیراز سومین حرم اهل بیت، شاهچراغ (ع) امین ولایت، هنر و رسالت هنرمند، انتظار و ظهور در آینه شعر و نهج البلاغه موضوعات مورد نظر این پویش است.

 

وی تاکید کرد: باتوجه به تمدید فرصت ارسال آثار، شاعران علاقمند استان فارس برای شرکت در این پویش می توانند اشعار خود را بدون هیچ محدودیت سنی و محدودیت در تعداد اشعار ارسالی از طریق شماره واتس آپ ۰۹۰۱۶۶۹۱۹۱۵ به دبیرخانه این همایش ارسال کنند.

 

دبیر پویش شعر «بهار نارنج» با اشاره به اینکه در پایان مهلت دریافت آثار این پویش آثار به صورت کد گذاری شده در اختیار داوران ملی قرار داده می شود، عنوان کرد: در پایان داوری ضمن برگزاری اختتامیه پویش به نفرات برگزیده جوایز نفیسی اهدا می شود.

 

بهادرانی خاطرنشان کرد: اختتامیه این برنامه با حضور شاعران کشوری و استانی و همچنین برگزیدگان این پویش در سومین حرم اهل بیت (ع) برگزار می شود.

 

کد خبر 1128762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha