جلسه ذکر صلوات بـه نیت تعجیل در فرج حضرت مهدی (عج) در جهرم

حجت الاسلام صحرائیان از برگزاری جلسه ذکر صلوات به نیت تعجیل در فرج حضرت مهدی (عج) به صورت هفتگی در آستان مطهر امامزاده «حسین (ع)» جهرم خبر داد.

حجت الاسلام «سیدجواد صحرائیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با اشاره به ثواب ذکر صلوات و آثار آن در روایت معصومین (ع)، گفت: حضـرت صادق (ع) می در حدیثی می فرماینـد: «سنگیـن ترین عمـلی كه روز قیامـت در ترازوی اعمـال قرار داده می شـود، صلـوات بر محمد و اهل بیت گرامی ایشان است».

 

امام جماعت آستان امامزاده «حسین (ع)» جهرم افزود: با توجه به روایات متعدد در رابطه با خواص و آثار صلوات، برنامه «ذکر صلوات» در آستان مطهر امامزاده «حسین (ع)» به صورت هفتگی برنامه ریزی شده است.

 

وی بیان کرد: این برنامه به نیت تعجیل در فرج حضرت مهدی (عج) و بارش باران رحمت الهی، هر هفته سه شنبه ها همراه با اقامه نماز مغرب و عشا در این آستان مطهر برگزار می شود.

 

حجت الاسلام صحرائیان با اشاره به اینکه ثواب صلوات هم در دنیا و هم در آخرت شامل حال فرستنده می شود، خاطرنشان کرد: فرستادن صلوات حوائج دنیائی انسان را برآورده ساخته و در آخرت موجب خلاصی از عذاب و نجات از هول قیامت می شود.

 

وی در پایان از عموم شهروندان مومن و محب اهل بیت (ع) در شهرستان جهرم برای شرکت در جلسات هفتگی ذکر صلوات در آستان مطهر امامزاده «حسین (ع)» جهرم دعوت کرد.

کد خبر 1128770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha