ضیافت قرآنیان با حضور قاری بین‌المللی در مسجدالرضا (ع) گندمان برگزار شد

زمانی گفت: محفل انس با قرآن کریم توسط کانون فرهنگی هنری «آفرینش» و با حضور مردم و قاریان‌ بین المللی با رعایت پروتکل های بهداشتی در مسجدالرضا (ع) شهر گندمان برگزار شد.

«عذرا زمانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: محفل انس با قرآن کریم توسط کانون فرهنگی هنری «آفرینش» و با حضور مردم و قاریان‌ بین المللی با رعایت پروتکل های بهداشتی در مسجدالرضا (ع) شهر گندمان برگزار شد.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری آفرینش مسجد امام رضا (ع) گندمان ادامه داد: مردم به ویژه جوانان و اعضای کانون آفرینش شهر گندمان، شب گذشته ۲۸ آذر میزبان استاد و قاری برتر بین‌المللی قران کریم «مهدی خدیوی» در مسجد الرضا (ع) این شهر بودند.

 

وی ابراز کرد: مراسم ضیافت قرآنیان و محفل انس با قران کریم در شهر گندمان به همت اعضای کانون فرهنگی هنری «آفرینش» بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجدالرضا (ع)، با قرائت کلام‌الله مجید توسط قاری برتر استانی آغاز شد.

 

زمانی گفت: در مراسم ضیافت قرآنیان استاد «مهدی خدیوی» با قرائت مجلسی زیبای قرآن کریم بارها از طرف حضار مورد تشویق قرار گرفت.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری آفرینش مسجد امام رضا (ع) گندمان ادامه داد: یکی از برنامه‌هایی که به صورت جدی توسط کانون فرهنگی هنری «آفرینش» دنبال می‌شود برگزاری سلسله محافل انس با قرآن کریم است که مورد استقبال عموم مردم به ویژه جوانان قرار می گیرد.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «آفرینش» مسجد امام رضا (ع) گندمان ادامه داد: یکی از مباحث مهم در خصوص قرآن، اعجاز و وجوه مختلف آن است که از هنگام نزول قرآن تا کنون در جامعه علمی مطرح بوده است.

 

وی ابراز کرد: هدف از برگزاری محفل انس با قرآن کریم توسط کانون فرهنگی هنری «آفرینش»، ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه و جذب نوجوانان و جوانان به سمت قرآن است.

 

کد خبر 1128800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha