مراسم بزرگداشت شهادت سردار سلیمانی در ماسال برگزار شود

پورحضرتی با تاکید بر لزوم برگزاری برنامه درخور ۱۳دی ماه سالروز شهادت سردار دلها گفت: باید با مشارکت همه دستگاه ها ویژه مراسم با شکوهی در شهرستان برگزار شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ماسال، «وحید پورحضرت» صبح امروز(دوشنبه، ۲۹ آذر) در جلسه شورای اداری این شهرستان با تسلیت ایام فاطمیه و شهادت بانوی دوعالم حضرت فاطمه(س) با اشاره به فرارسیدن ۹ دی ماه اظهار کرد: ۹ دی روز بصیرت و تجدیدمیثاق امت با ولایت فقیه است.


فرماندار ماسال افزود: ملت شریف ایران در روز ۹ دی نشان دادن که فریب نیرنگ ها را نخورده و نیز همچنان پشتیبان ولایت فقیه هستند تا به مملکت آسیبی نرسد.

 

وی با تاکید بر لزوم برگزاری برنامه درخور ۱۳دی ماه سالروز شهادت سردار دلها گفت: باید با مشارکت همه دستگاه ها ویژه مراسم با شکوهی در شهرستان برگزار شود.

 

پورحضرت با ابراز نگرانی از ناهماهنگی های اخیر دانشگاه علوم پزشکی در انتصاب رئیس بیمارستان رسالت ماسال تصریح کرد: ارتقاء سطح کیفی سلامت بیمارستان شهرستان باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد.

 

فرماندار ماسال با تقدیر از اداراتی که در اجرای برنامه های هفته بسیج مشارکت داشتند خاطرنشان کرد: ادارات باید در همه برنامه های شهرستان مشارکت جدی داشته باشند.

 

وی بر ضرورت آمادگی و تبیین برنامه ها با فرارسیدن فصل زراعی توسط متولیان امر تاکید و اظهار کرد: توزیع عادلانه منابع آبی، انتخاب توزیع کنندگان آب کشاورزی، تعمیق و لایروبی آب بندانها، اطلاع رسانی شخم زمستانه در دستور کار قرار گیرد.


پورحصرت با اشاره به شیوع بیماری جدید کرونا لزوم رعایت بیش از پیش موازین بهداشتی و نیز واکسیناسیون عمومی را مورد توجه قرار داد و افزود: تزریق و واکسیناسیون دز سوم از اهمیت بالایی برخوردار است.


فرماندار ماسال با تاکید بر لزوم  تعامل، انسجام و همگرایی بین مدیران شهرستان گفت: اصول طرح تکریم ارباب رجوع در ادارات باید رعایت شود.


وی با اشاره به اینکه کسانی که کارکنان خود را نمی توانند کنترل کنند بهتر است استعفا دهند تصریح کرد: نقش آفرینی یک فرماندار به عنوان اجرای سیاست های عمومی دولت و حاکمیت در شهرستان بسیار حائز اهمیت است.

 

پورحضرت با بیان اینکه طبق قانون عزل و نصب مدیران از وظایف فرماندار است خاطرنشان کرد: تغییر دولت ها نبایستی در نگرش کارکرد و کیفیت ارائه خدمت به مردم تاثیرگذار باشد و در امانتی که به ما سپرده اند کوتاهی نکرده و در ارائه خدمت به مردم کوشا باشیم.

کد خبر 1128857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha