برگزاری نشست مدیران مسئول کانون‌های مساجد شاهین شهر و میمه

نشست مدیران مسئول کانون‌های مساجد شاهین شهر و میمه با حضور کارشناسان ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی مساجد استان و با هدف استفاده بهینه از سامانه بچه های مسجد در محل مسجد المهدی (عجل الله تعالی فرجه) شاهین شهر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اصفهان؛ نشست مدیران مسئول کانون های مساجد شاهین شهر با حضور کارشناسان ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی مساجد استان و با هدف استفاده بهینه از سامانه بچه های مسجد در محل مسجد المهدی (عجل الله تعالی فرجه) شاهین شهر برگزار شد.

 در این نشست محمودی رابط ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد در شهرستان ضمن خیرمقدم به مدعوین، به هدف سامانه بچه های مسجد اشاره کرد و گفت : راه اندازی سامانه بچه های مسجد، نظم بسیار خوبی به کانون های فرهنگی هنری مساجد بخشیده است و از سال گذشته تا کنون 37 کانون فرهنگی شهرستان موفق به تایید نهایی جهت دریافت مجوز الکترونیکی خود شده اند و بقیه کانون ها نیز می بایست تا بهمن ماه سالجاری پروانه الکترونیکی خود را دریافت نمایند.

 در ادامه محمد تابش معاون فرهنگی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان ضمن قدردانی از تشکیل این نشست صمیمانه، بر سرعت بخشیدن کانون های مساجد شهرستان در بروزرسانی سامانه بچه های مسجد تاکید کرد و از مدیران مسئول کانون ها خواست تا انتقادات و پیشنهادات خود را در همین جلسه ارائه دهند.

وی با اشاره به اینکه برخی از کانون های مساجد در سطح استان با ارائه طرح های خلاقانه موفق به دریافت مبالغ خوبی از این ستاد و مجموعه های فرهنگی مختلف شده اند به محدودیت اعتبارات استانی نیز اشاره کرد و گفت : سرانه کانون ها نمی تواند یکسان باشد لذا یکی از مهمترین اهداف راه اندازی این سامانه آشنایی با فعالیت های کانون های مساجد و شناخت طرح ها و ایده های خلاقانه است .

وی افزود : طرح های فرهنگی تاثیرگذار از سرانه بیشتری برخوردار خواهند شد و شهرستان شاهین شهر سابقه خوبی در ارائه طرح های فرهنگی داشته است.

در ادامه این نشست هر یک از مدیران مسئول کانون های مساجد شهرستان به برخی از نواقص موجود در سامانه بچه های مسجد اشاره کرده و در خصوص کم بودن سرانه کانون‌ها و امتیازی بودن سامانه بچه های مسجد از کارشناسان استان توضیح خواستند.

کد خبر 1128935

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha