گروه سرود کانون الهادی (ع) در جشنواره سرودهای حماسی و آواهای انقلاب بسیج تجلیل شدند

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) گفت: گروه سرود کانون الهادی (ع) در جشنواره سرودهای حماسی و آواهای انقلاب بسیج برای تولید اثر «منجی عالم» تجلیل شد.

«مرتضی هاتفی پور» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: گروه سرود کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) در جشنواره سرودهای حماسی و آواهای انقلاب بسیج برای تولید اثر «منجی عالم» تجلیل شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) تصریح کرد: عرفان محرمی سرپرست گروه سرود که در تولید این اثر زمان زیادی را متحمل شده بود از سوی هیئت داوران این جشنواره تقدیر شد.

 

وی اظهار داشت: گروه سرود این کانون با افتخار آفرینی در برنامه های ملی و مذهبی تاکنون توانسته اند چندین برنامه خیابانی را در مناسبت های مختلف اجرا کنند.

 

هاتفی پور ادامه داد: سرود یک ابزار هنری برای شور آفرینی در بین آحاد مختلف جامعه است و این کانون توانسته با حضور نوجوانان و جوانان عضو این کانون بتواند از این ابزار هنری به خوبی بهره مند شود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) افزود: اجرای زنده در برنامه تلویزیونی شبکه سبلان و پخش کلیپ های گروه سرود این کانون از طریق شبکه استانی سبلان از دیگر افتخارات هنری این گروه سرود است.

 

هاتفی پور اضافه کرد: هم اکنون 35 نفر از نوجوانان و جوانان عضو کانون در این گروه سرود مشارکت دارند و تلاش می کنیم تا کارهای هنری متفاوتی را از این گروه به عموم مردم ارائه شود.

 

کد خبر 1128990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha