همکاری حوزه امام القائم(عج) با مساجد در برگزاری اجتماع فاطمی جنوب تهران و اطعام محرومان

حجت‌الاسلام والمسلمین بدری گفت: استادان و طلاب حوزه علمیه امام القائم(عج) در برگزاری اجتماع فاطمی جنوب تهران که به همت مساجد و هیئت‌های مذهبی مناطق ۱۲ و ۱۵ برگزار می‌شود و توزیع ارزاق و غذای گرم میان نیازمندان در ایام فاطمیه، مشارکت دارند.

حجت الاسلام والمسلمین «سید مجتبی بدری» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه الحمدالله مجالس عزاداری به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) (فاطمیه اول) با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در مساجد و هیئت های مذهبی در حال برگزاری است، اظهار کرد: مسجدی ها و هیئتی ها حتما همسو با توصیه های امامین انقلاب، از طرح مطالب تفرقه انگیز اجتناب می کنند.

 

مدیر حوزه علمیه امام القائم (عج) افزود: مجالس عزاداری در مدارس علمیه نیز برگزار می شود و ما نیز چهار روز مجلس روضه را در روزهای 27 تا 30 آذرماه از ساعت 7 تا 8 صبح در این حوزه علمیه برگزار کردیم.

 

وی اضافه کرد: استادان و طلاب حوزه علمیه امام القائم (عج) در برگزاری اجتماع فاطمی جنوب تهران که به همت مساجد و هیئت های مذهبی مناطق 12 و 15 در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) برگزار می شود، نیز مشارکت دارند.

 

بدری ادامه داد: امسال هزینه های اطعام عزاداران شرکت کننده در اجتماعی فاطمی جنوب تهران صرف تهیه بسته های ارزاق برای توزیع میان نیازمندان و غذای گرم میان کارتن خواب ها می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: بر این اساس، طلاب حوزه علمیه امام القائم (عج) با همکاری بسیجیان مساجد مهدیه، صاحب‌جمع، نوری و روحانی، در شب شهادت حضرت صدیقه کبری (س) سه هزار پرس غذای گرم میان کارتن خواب ها در محلات هرندی، شوش، مولوی، ری، اتابک و خاوران توزیع می کنند. همچنین این گروه، چهار بسته ارزاق در ایام فاطمیه دوم میان نیازمندان توزیع خواهند کرد.

کد خبر 1128991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha