اجرای هشتمین مرحله رزمایش مواسات و همدلی در فارس به صورت محله‌ محور

قزل‌ سفلی گفت: هشتمین مرحله رزمایش مواسات و همدلی و کمک ‌های مومنانه در با نام و یاد «سپهبد حاج قاسم سلیمانی» و به صورت محله‌ محور در فارس برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «اسماعیل قزل‌ سفلی»، امروز (دوشنبه 29 آذر) از برگزاری هشتمین مرحله رزمایش مواسات همدلی و کمک ‌های مومنانه در استان فارس خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: این مرحله از رزمایش با نام و یاد «سپهبد حاج قاسم سلیمانی» در سراسر استان انجام می ‌شود.

دبیر قرارگاه مردمی مواسات همدلی و کمک ‌های مومنانه استان فارس افزود: هشتمین مرحله از این رزمایش با رویکرد تلفیقی کمک و خدمت مومنانه و به صورت محله‌ محور از 5 تا 13 دی در استان با محوریت پایگاه ‌های مقاومت و گروه ‌های جهادی برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: این رزمایش گفت با هدف به اوج رساندن مجدد خدمت ‌رسانی به آحاد مردم به ویژه محرومان، مستضعفان، نیازمندان و آسیب‌ دیدگان ناشی از کرونا در کنار زنده نگه داشتن یاد و خاطره «حاج قاسم سلیمانی» به عنوان الگوی توجه به محرومان و نیازمندان اجرا خواهد شد.

دبیر قرارگاه مردمی مواسات همدلی و کمک‌های مومنانه فارس اعلام کرد: بدین ترتیب توزیع بسته ‌های معیشتی، نذر رهایی یا آزادسازی زندانیان جرائم مالی غیرعمد، اهدای بسته‌ های بهداشتی و انجام خدمات مومنانه، نذر خون، خدمت ‌رسانی آموزشی به دانش‌آموزان نیازمند به ویژه دانش‌ آموزان بازمانده از تحصیل، مرمت و بهسازی منازل محرومان و خدمت ‌رسانی به بیماران و نیازمندان به صورت محله‌ محور اجرا خواهد شد.

قزل سفلی ادامه داد: بیش از یکصد هزار بسته معیشتی با کمک و مشارکت نهادهای حمایتی، خیران و آحاد مردم تهیه و توزیع می شود و تمامی اقشار شامل بازاریان،  اساتید، حقوقدانان، دانش‌ آموزان، فرهنگیان، دانشجویان، مهندسان، پزشکان و ... در این رزمایش مشارکت خواهند کرد.

وی با اشاره به درس ‌های شهید سلیمانی برای بسیجیان گفت: شهید سلیمانی علاوه بر ایستادگی در جبهه مقاومت در مقابل داعش در جریان سیل نیز کنار مردم بود و بنابراین بسیجیان نیز باید در مبارزه با فقر و محرومیت کنار مردم باشند.

کد خبر 1129051

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha