همکاری خوب امام جماعت مسجد با کانون  روستای حضرت علی اکبر ملایر

قلعه بابا خانی گفت: کانون حضرت علی اکبر روستای قلعه بابا خان ملایر نیازمند امکانات در حوزه های مختلف است.

«محمد علی قلعه بابا خانی» در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت: گانون  فرهنگی و هنری قلعه بابا خان در سال 1385 تاسیس شده است.

 

 مدیر کانون فرهنگی و هنری روستای قلعه بابا خان ملایر با بیان اینکه این کانون حدود 40 نفر عضو دارد افزود: اعضای این کانون جوانان و نوجوانان هستند.

 

 وی با بیان اینکه این کانون در ایام مختلف سال برنامه های فرهنگی و مذهبی را دارد افزود:در این راستا امام جماعت مسجد همکاری بسیار خوبی در برگزاری برنامه های کانون دارد.

 وی با اشاره به اینکه در فضای مسجد و کانون هر روز نماز صبح با حضور پر شور مردم برگزار می‌شود گفت: همچنین برنامه های مشاوره و پاسخ گویی به سوالاتن مردم در حوزه های مختلف نیز با همکاری امام جماعت مسجد انجام می‌شود.

قلعه بابا خانی در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر ابن کانون از امکانات بسیار کمی برخوردار است گفت: در راستای جذب جوانان و اجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی نیازمند حمایت و امکانات برای این کانون هستیم .

وی قفسه کتاب، کتاب های به روز ، کامپیوتر و.. را از مهمترین نیازهای این کانون برشمرد و گفت: در راستای جذب بیشتر جوانان و نوجوانان باید برنامه های تفریحی، اردویی و آموزشی را برای اعضای کانون داشته باشیم که متاسفانه به دلیل مشکلات مالی این امکان فراهم نیست.

مدیر کانون فرهنگی و هنری روستای قلعه بابا خان ملایر با بیان اینکه در ایام فاطمیه نیز برنامه های عزاداری، سخنرانی و.. را در کانون داریم افزود:  ابن برنامه ها به مدت 20 شب با حضور مردم و اعضای کانون بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار می شود.

کد خبر 1129161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha