مسئولان جهت تحقق مطالبات منطقی مردم تلاش کنند

مدیر حوزه علمیه کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تبلیغات منفی رسانه های بیگانه بر علیه کشور و انقلاب اسلامی، گفت: مسئولین باید مصمم و پر تلاش کاری کنند تا رویای دشمنان هرگز به وقوع نپیوندد و مردم به خواسته‌ های منطقی خود برسند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت‌الاسلام والمسلمین «صفدر پناهی» امروز در نشست فعالان سیاسی با نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، ضمن تسلیت ایام سوگواری بی‌بی دو عالم، حضرت فاطمةالزهرا(س)، اظهار کرد: شورای وحدت به دلیل رسالتی که بر عهده دارد خود را در عرض هیچ جناح سیاسی درون استان نمی‌بیند و با نگاهی برادرانه به همه جریانات درون استانی، تلاش می‌کند با رویکردی حمایتی از همه آنها، زمینه رقابت سالم را برای آنان فراهم آورد تا منجر به توسعه استان شود.

مدیر حوزه علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در وهله نخست از مسئولینی که توسط دولت انقلابی منصوب می‌شوند حمایت می‌کنیم و در وهله دوم به نفع عموم مردم مطالبه‌گری خواهیم کرد.

وی ادامه داد: مطالبات شورای وحدت رنگ و روی حزبی و جناحی نخواهد داشت، بلکه مطالبات ما در جهت رشد و توسعه استان و به نفع عموم مردم هستند.

حجت الاسلام پناهی تاکید کرد: ما خود را موظف به اطاعت از نماینده ولی فقیه در استان می‌دانیم و آمادگی این را داریم تا به عنوان یک بازوی توانمند در کنار شما باشیم.

مدیر حوزه علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: به طور طبیعی برای انجام فعالیت‌های اجتماعی-سیاسی نیازمند بازوانی هستید تا بتوانید هم مردم را دلگرم در صحنه نگه‌دارید، خواسته‌های به حق و منطقی مردم را مطالبه کنید.

وی عنوان کرد: از آنجایی که شورای وحدت از احزاب، نمایندگان روحانیت و افراد ذی‌نفوذ در سطح استان تشکیل شده، آمادگی این را دارد تا بین فعالین دستگاه‌ها و گروه‌های سیاسی به عنوان یک سرباز ایفای نقش کند.

حجت‌الاسلام پناهی گفت: از آنجایی که ممکن است طی فعالیت‌های سیاسی احزاب و جریانات درون‌نظام ممکن است دچار رقابت شوند و نیاز باشد شما دست پدرانه بر سر آنها بکشید و مواضع آنها را به هم نزدیک‌تر کنید، شورای وحدت آمادگی دارد تا به جهت نفوذی که در سطح استان دارد، به طور متواضعانه و مطیعانه نقش خود را ایفا کند.

مدیر حوزه علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: شورای وحدت نه به دنبال منافع شخصی است و نه به منافع جناحی، گروهی، حزبی و سیاسی، چرا که هر حزب کار خود را انجام می‌دهد و حضور دبیر حزب در اینجا به این‌خاطر است که همه عزم‌ها یکجا جمع شود و از همه نیروهای دارای نفوذ در راستای توسعه استان استفاده شود.

وی ادامه داد: شورای وحدت با هیچ حزب، گروه و فعالین سیاسی در استان در رقابت جناحی نیست و تحت هیچ شرایطی از مسئولین مطالبه جناحی یا گروهی ندارد.

حجت الاسلام پناهی اظهار کرد: آن چیزی که مردم را با مشکل مواجه کرده این که هشت سال سخت بر مملکت گذشت و متاسفانه مردم آن گونه که باید دیده نشدند و همه چشم امید دولت‌مردان به برجامی بود که نافرجام ماند. اکنون مردم با امید خواسته‌های خود را طلب می‌کنند.

مدیر حوزه علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این روزها رسانه‌های بیگانه با تبلیغات و فعالیت‌های منفی دارند یاس و ناامیدی را به مردم القاء می‌کنند، اما مسئولین باید مصمم و پر تلاش کاری کنند تا رویای دشمنان هرگز به وقوع نپیوندد و مردم به خواسته‌های منطقی خود برسند.

وی گفت: نماینده ولی فقیه به‌ عنوان پدر معنوی استان رسالتی دارند تا با ایجاد رفاقت و صمیمت بین همه جریان‌های درون نظام با هر دیدگاه خاص سیاسی پیرو نظام و رهبری در جهت توسعه این استان قدم بردارید و شورای وحدت مصمم است تا در عرصه حضور جریانات سیاسی پیش‌قدم باشد.

 

کد خبر 1129243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha