اجرای طرح جامع بقاع متبرکه امامزادگان استان لرستان

حجت الاسلام طباطبایی اظهار داشت: تاکنون ۵۱ طرح جامع برای بقاع متبرکه استان لرستان به تصویب رسیده است.

حجت الاسلام «سید محمد طباطبایی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: در هفته اخیر طرح جامع چهار بقعه متبرکه استان لرستان به تصویب رسیده است.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه لرستان افزود: تاکنون 51 طرح جامع برای بقاع متبرکه استان لرستان به تصویب رسیده است.

 

وی تصریح کرد: در هفته اخیر طرح جامع چهار بقعه متبرکه امامزادگان، امامزاده داوود(ع) روستای چال ماهرو و امامزاده اکبر بن علی(ع) از توابع شهرستان الیگودرز، مکان متبرکه سید قاسم(ع) منطقه چالسپار شهرستان ازنا و امامزاده عسکری(ع) روستای تپه‌مولا شهرستان بروجرد، تصویب شد.

 

حجت الاسلام طباطبایی ادامه داد: این طرح‌ها، بعد از تهیه نقشه‌برداری و برداشت توپوگرافی وضع موجود این اماکن متبرکه و در نظر گرفتن شرایط اقلیمی و جغرافیایی منطقه و ابنیه و زمین‌های محدوده این اماکن متبرکه، توسط مهندسین مشاور این پروژه، تهیه و بعد از بررسی‌های کارشناسی و فنی و بحث و تبادل‌نظر، توسط اداره‌کل نظارت فنی سازمان اوقاف و امور خیریه، تصویب و جهت تهیه نقشه‌های اجرایی، به این اداره‌کل ابلاغ شد.

 

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون، تعداد هفت طرح جامع بقاع متبرکه امامزادگان استان لرستان به تصویب رسیده و بررسی چهار طرح جامع دیگر در دست اقدام است.

 

حجت الاسلام طباطبایی با اشاره به برنامه های گرامیداشت دهه فاطمیه در بقاع متبرکه استان لرستان، اظهار کرد: به مناسبت بزرگداشت ایام فاطمیه سوگواره یاس نبوی در اماکن متبرکه وبقاع متبرکه امامزادگان استان برگزار می شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1129294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha