آشنایی با فرهنگ اسلام در آکادمی فلاح مرکز اسلامی «ناپرویل»

بیش از ۳۵۰ نفر در پنجمین رویداد سالانه مسلمانان سراسر جهان که توسط آکادمی الفلاح در مرکز اسلامی ناپرویل برگزار شد، شرکت کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « dailyherald»،بیش از 350 نفر در پنجمین رویداد سالانه مسلمانان سراسر جهان که توسط آکادمی الفلاح در مرکز اسلامی ناپرویل برگزار شد، شرکت کردند.

دانش آموزان آکادمی الفلاح به نمایندگی از چندین کشور، فرهنگ های منحصر به فرد دین اسلام را به نمایش گذاشتند.

مهمانان تشویق شدند تا در این برنامه شرکت کرده و خود را در کاوش فرهنگ های متنوع در کشورهایی که مسلمانان در آن زندگی می کنند غوطه ور سازند.

هند، پاکستان افغانستان، چین، مصر، سومالی، بوسنی، عربستان سعودی، سوریه، ترکیه، بنگلادش، ازبکستان، عراق و ایالات متحده در این غرفه ها حضور داشتند.

«الزنا سلیم»، مدیر آکادمی الفلاح، گفت: پنج سال پیش، این برنامه به عنوان یک رویداد برای دانش آموزان عمدتا برای نشان دادن تفاوت های بین همسالان خود برای دانش آموزان،آغاز شد.

وی افزود:  ما همه مسلمان هستیم، اما این فرصتی بود نه تنها برای دانش آموزانمسلمان و و جامعه الفلاح، بلکه برای کل جامعه ناپرویل.

آکادمی الفلاح با تمرکز بر آموزش مذهبی، شخصیت سازی و خدمات اجتماعی به ناپرویل و حومه اطراف آن خدمات ارائه می دهد.

 در حال حاضر 375 دانش آموز در آکادمی از مقطع پیش مهد کودک تا پایه نهم حضور دارند.

بسیاری از دانش‌آموزان و کارکنان با لباس‌های سنتی منحصربه‌فرد و رنگارنگ به نمایندگی از کشورهای مربوطه خود، لباس پوشیده بودند.

نعیم حسینی، معاون مدیر موسسه گفت: تنوع، همانطور که ما می شناسیم، مزایای خود را دارد. جامعه جهانی مسلمانان از این نعمت برخوردار است که بسیار متنوع است و هدف از این رویداد برجسته کردن تنوع ما و بزرگداشت آن است.

کد خبر 1129297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha