لزوم اتصال راه آهن شیراز به بوشهر

آیت الله دژکام با اشاره به اینکه از استاندار و مدیران فارس می خواهم برای اتصال خط راه آهن شیراز به بوشهر تلاش شود، گفت: این باعث توسعه فارس و بوشهر می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، آیت الله «لطف الله دژکام»، امروز (سه شنبه 30 آذر) در مراسم نامگذاری ایستگاه راه آهن شیراز به نام «آیت الله حائری شیرازی»، که در سالن این ایستگاه برگزار شد، گفت: 80 سال بحث می شد تا شیراز به خطوط ریلی کشور متصل شد و مرحوم آیت الله «حائری شیرازی» برای این موضوع بسیار زحمت کشید و خداوند متعال می خواست که این تلاش وی به نوعی در خاطره ها بماند.

نماینده ولی فقیه در فارس با اشاره به اینکه از استاندار و مدیران فارس می خواهم برای اتصال خط راه آهن شیراز به بوشهر تلاش شود، تاکید کرد: ما از قدیم با بوشهر منافع مشترک داشته ایم که اگر بوشهر را از دست بدهیم، بنادر دیگر جای بوشهر را نمی گیرد و این باعث توسعه فارس و بوشهر می شود.

امام جمعه شیراز با یادآوری این مطلب که امیدواریم عزیزان کمک بدهند تا این موضوع شکل بگیرد، افزود: بر اساس شعری از حافظ شیرازی، «بی مزد بود و منت هر خدمتی که کردم»، مرحوم آیت الله حائری 30 سال فعالیت کرد و زحمات زیادی کشید و مستند نگاری نشد و اگر کاری نشود از خاطر مردم می رود و نمی شود مردم با خدمات ناآشنا باشند و سپاس گذار این مرد باشند، فضای فرهنگی کشور این سال ها لطمه خورده است و جو سازی در فضای مجازی جای واقعیت را می گیرد.

وی با اشاره به اصل خدمات افراد نباید زیر سئوال برود، نخبگان و فعالان فرهنگی باید واقعیت ها منعکس شود و مردم بهره مند شوند، گفت: «یا رب مباد کس را مخدوم بی عنایت»، اینجا جمع شده ایم که بگوییم که سپاس گذار خدمات آیت الله حائری شیرازی و سایر بزرگان هستیم.

کد خبر 1129316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha