ثبت و ضبط فرمایشات رهبری موجب ماندگاری راهکارهای ایشان می شود

حجت الاسلام ملکوتی گفت: ثبت، ضبط و تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) باعث ماندگاری دغدغه ها و راهکارهای ایشان در طول تاریخ می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد،حجت الاسلام والمسلمین «سیدحامد ملکوتی» امروز سه شنبه (۳۰ آذر) در آئین خوانش و معرفی کتاب «شرحی بر حدیث ولایت: فرآیند انقلاب اسلامی» که در کتابخانه مرکزی امام خمینی(قدس سره) مشهد مقدس برگزار شد؛ بیان کرد: تمامی کشورها در حسرت داشتن رهبری فرزانه، آگاه و عالم هستند، فردی که بتواند جامعه، کشور، آبرو، ناموس و ... را از میان طوفانهای سهمگین به سلامت عبور دهد. 

 

معاون نمایندگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی خراسان رضوی ضمن قدردانی از نگارش کتاب «شرحی بر حدیث ولایت: فرآیند انقلاب اسلامی» افزود: بیایید نگذاریم تاریخ تکرار شود، اگر در زمان حضرت علی(ع) این ثبت، ضبط و تبیین از فرمایشات ایشان انجام و کتابی مانند نهج البلاغه گردآوری می شد، شاید الان دچار برخی از سردرگمی ها نبودیم.

 

وی تصریح کرد: کتاب نهج البلاغه به اندازه ای مفید و موثر است که فردی مسیحی به نام «جرج سمعان جرداق» با خوانش دویست باره این کتاب دست به نگارش کتابی با عنوان «صوت العداله الانسانیه» می زند. ثبت، ضبط و تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) باعث ماندگاری دغدغه ها و راهکارهای ایشان در طول تاریخ می شود.

 

 

 

کد خبر 1129341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha