استاندار کهگیلویه و بویراحمد و نمایندگان با رئیس جمهور دیدار می کنند

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: روز پنج شنبه همین هفته همراه با نماینگان استان در مجلس شورای اسلامی با آیت الله رئیسی رئیس جمهور دیدار خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «سیدعلی احمدزاده» امروز (۳۰ آذر ماه) در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد، تحقق میزان درآمد مالیاتی استان را بسیار مهم و موثر دانست و راهکارهای تحقق سهم درآمدهای مالیاتی در استان را وابسته به درآمدهای تولیدی، ایجاد اشتغال و جلوگیری از فرار مالیاتی عنوان کرد.
 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه، قطعا مالیات باید طبق قانون و متناسب با شرایط اخذ شود، گفت: دولت برای نظام درآمد مالیاتی محور، برنامه داشته و به این مسئله اهتمام جدی دارد.
 

وی اظهار کرد: روز پنج شنبه همین هفته همراه با نماینگان استان در مجلس شورای اسلامی با آیت الله رئیسی رئیس جمهور دیدار خواهیم داشت.
 

احمدزاده تاکید کرد: همه فرمانداران شهرستان ها و مدیران کل استانی کارهای کلیدی و مشکلات خود را ارائه دهند تا در این دیدار پیگیری شود.
 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به نظارت و تسریع در روند اجرای پروژه های عمرانی استان تاکید کرد و ابراز داشت: هرگونه طرح، برنامه و پروژه ای باید پیوست امنیتی و فرهنگی داشته باشد.
 

وی بارش های اخیر در استان را رحمت الهی برای این منطقه بیان کرد و گفت: این بارش ها مشکلاتی ایجاد کرده و فرمانداران و مدیران پای کار باشند و برای آسیب های وارده سریعا پیگیری و اقدام نمایند.
 

احمدزاده تاکید کرد: اصحاب رسانه در آگاهی بخشی و اطلاع رسانی کوتاهی نکنند، اما منصفانه، واقع بینانه و با آگاهی کامل از مسائل و دریافت اطلاعات از منابع آگاه می‌ توانند آن را بهتر ارزیابی کرده تا بازتاب و اثربخشی بیشتری داشته باشید. 
 

گفتنی است در این نشست از سوی دکتر سیدعلی احمدزاده استاندار کهگیلویه وبویراحمد، حجت الاسلام سیدجواد خاضع به عنوان مشاور استاندار در امور روحانیت، محمد مشکینی به عنوان مشاور استاندار در امور ایثارگران و سیدرضا حسینیان به عنوان مدیرکل دفتر سرمایه گذاری استانداری معرفی شدند.

کد خبر 1129349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha