مشارکت فعال معلولان در جامعه از مهمترین اهداف توانبخشی است

کشفی نژاد گفت: مشارکت فعال افراد دارای معلولیت در جامعه از مهمترین اهداف توانبخشی است و بهزیستی فارس نیازهای معلولان را به طور مستمر پیگیری می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید محمدصادق کشفی نژاد»، امروز (سه شنبه 30 آذر) در آئین اهدای ۹۰ دستگاه ویلچر توسط بنیاد «برکت» به افراد دارای معلولیت تحت پوشش بهزیستی فارس گفت: مشارکت فعال افراد دارای معلولیت در جامعه از مهمترین اهداف توانبخشی است.

مدیرکل بهزیستی فارس با تسلیت ایام فاطمیه افزود: فارس با بیش از ۱۵۰ هزار نفر معلول، حوزه گسترده ‌ای از جامعه افراد دارای معلولیت را در بر دارد و نیازهای آنها به صورت مستمر پیگیری می شود.

وی اضافه کرد: تاکنون کارهای قابل تقدیری توسط بنیاد «برکت» برای فرزندان دارای معلولیت تحت پوشش بهزیستی فارس به انجام رسیده و پوشش معلولان عشایر استان فارس نیز در اولویت بهزیستی استان قرار دارد.

کشفی نژاد تاکید کرد: پس از درمان، سهولت تردد، افزایش توانمندی ها، مسکن و استفاده از ظرفیت ‌های شغلی جامعه هدف اولویت های بهزیستی فارس است.

خاطر نشان می شود در این مراسم، تعداد ۹۰ دستگاه ویلچر توسط بنیاد «برکت» به افراد دارای معلولیت زیر ۱۸ سال بهزیستی فارس اهدا شد.

کد خبر 1129350

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha