بهره برداری از ۲ باب نماز خانه بین راهی در جنوب استان کرمان 

مسعود جمیلی گفت:۲ باب نماز خانه بین راهی در جنوب استان کرمان به همت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور به بهره داری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، صبح امروز ۳۰ آذر ماه طی مراسمی همزمان با سراسر کشور نماز خانه بین راهی جیرفت - کهنوج و زهکلوت - ایرانشهر به بهره برداری رسید.

«مسعود جمیلی» در این باره، گفت: پیرو اهمیتی که  نماز و نماز خواندن برای رانندگان داشت سازمان راهداری و حمل نقل جاده ای کشور در طرحی ساخت ۴۰ باب نماز خانه بین راهی در دستور کار سازمان راهداری قرار دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان خاطرنشان کرد:خوشبختانه در جنوب استان کرمان با ۳ نماز خانه بین راهی که درخواست دادیم موافقت شد و امروز از افتتاح ۱۵ باب نماز خانه بین راهی کشور، ۲ باب در جنوب استان افتتاح شد.

وی ابراز کرد: دو نماز خانه امروز در جنوب  یک نماز خانه در بزرگراه جیرفت - کهنوج حوزه عنبرآباد و یک نمازخانه در محور (زهکلوت به ایرانشهر) با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

حجت الاسلام «حمید بامری» در حاشیه این مراسم، گفت: چنین اقداماتی در راستای ترویج و فرهنگ سازی نماز واقامه نماز در جاده های کشور بسیار تاثیر گذار است.

امام جمعه عنبرآباد خاطرنشان کرد: همین که رانندگان و مردم این بناهای مقدس را می‌بینند قطعا ایجاد انگیزه برای توقف و اقامه نماز اول می شود.

گفتنی است؛ مراسم امروز به صورت نمادین در محور (عنبرآباد - کهنوج) در محدوده روستای تل شیراز برگزار شد و زمین این نماز خانه توسط خیر، بارانی اهدا شده است و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان متولی ساخت و تکمیل آن است.

کد خبر 1129351

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha