۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی در بین مردم توزیع شد

هزار و ۲۰۰ بسته گوشت قربانی در قالب طرح یلدای فاطمی و ایام شهادت حضرت زهرا(س) در بین اقشار آسیب پذیر به همت کانون های مساجد اصفهان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، توزیع بسته های گوشت نذری با همکاری موسسه حضرت خدیجه(س) قم و برنامه سمت خدا، توسط کانون های فرهنگی و هنری مساجد سراسر کشور انجام می شود که کانون های استان اصفهان نیز در این طرح همکاری دارند.

امسال 10 مرتبه توزیع گوشت نذری در شهرستان های استان اصفهان به مناسبت های مختلف مثل اعیاد شعبانیه، ماه مبارک رمضان، دهه کرامت و در حال حاضر به مناسبت ایام فاطیمه و یلدا فاطمی این کار انجام شده است.

 

هزار و 200 بسته گوشت قربانی در قالب طرح یلدای فاطمی و ایام شهادت حضرت زهرا(س) در بین اقشار آسیب پذیر به همت کانون های مساجد اصفهان توزیع شد.

این مواد غذایی در بسته های یک کیلو و 500 گرمی بسته بندی و آماده شده که کانون های فرهنگی و هنری مساجد با شناسایی اعضا و افراد مورد هدف، این اقدام را انجام می دهند.

 

این چنین برنامه هایی برای حمایت از خانواده های اقشار آسیب پذیر جامعه به ویژه افرادی که در دوران کرونا دچار مشکل شده اند، کارگشا بوده البته بسیاری از کانون های فرهنگی و هنری استان اصفهان در این دوران توزیع بسته های حمایتی داشته اند.

مواسات و همدلی بین کانون های فرهنگی و هنری مساجد فرصت مناسبی برای کمک به رفع نیازهای جامعه و حمایت از اقشار آسیب پذیر بوده است.

 

خیرین و عموم مردم در حد و اندازه خود می توانند در تهیه بسته های گوشت نذری و سبدهای معیشتی مشارکت و همکاری داشته باشند و به موسسه حضرت خدیجه(س) و کانون های مساجد برای این امر مراجعه کنند.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان اصفهان گفت: توزیع بسته های گوشت نذری به صورت چرخشی در هر مناسب به یک سری از شهرستان ها با سهمیه مشخص اختصاص پیدا می کند.

کد خبر 1129370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha