تزریق دُز اول واکسن کرونا در آستارا از ۷۲ هزار واحد گذشت

بصیری‌مقدم گفت: تاکنون ۷۲ هزار و ۵۶ دُز اول واکسن کرونا در شهرستان آستارا تزریق شده است.

«فرید بصیری‌مقدم» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا اظهارکرد: در سه نوبت تزریق واکسن کرونا در بندر آستارا، در مجموع ۱۳۷ هزار و ۲۳۳ دُز در این شهرستان تزریق شده است.

 

مدیر شبکه بهداشت و درمان بندر آستارا با بیان‌اینکه در نوبت اول ۷۲ هزار و ۵۶ دُز در این شهرستان تزریق شده است، افزود: در نوبت دوم نیز ۶۰ هزار و ۹۲۳ دُز واکسن کرونا در شهرستان آستارا تزریق شده است.

 

وی با اشاره به اینکه در مرحله سوم تزریق واکسن کرونا، چهار هزار و  ۲۳۸ دُز در شهرستان آستارا تزریق شده است، تصریح‌کرد: امیدواریم با ادامه همین روند، بزودی تمام گروه‌های سنی علیه کرونا واکسینه شوند.

 

بصیری‌مقدم با اشاره به اینکه هم اکنون ۱۳ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان شهید بهشتی آستارا بستری هستند، گفت: وضعیت آستارا از لحاظ رنگ بندی کرونایی آبی است.

 

مدیر شبکه بهداشت و درمان بندر آستارا به ورود سویه اومیکرون ویروس کرونا به کشور اشاره کرد و افزود: کنترل شیوع کرونا بدون همراهی مردم میسر نیست.

 

بصیری‌مقدم با تاکید بر لزوم پرهیز از دورهمی‌ها و عادی‌انگاری بیماری کووید ۱۹، خاطرنشان‌کرد: شهروندان استفاده از ماسک و تزریق واکسن کرونا را جدی بگیرند.

کد خبر 1129388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha