توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی ویژه یلدا در بین خانواده های زندانیان نیازمند جیرفت

حسین سلامی گفت: تعداد ۴۰۰ بسته معیشتی ویژه شب یلدا توسط انجمن حمایت از زندانیان تهیه شده که در آستانه این شب به آنها اهدا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، «حسین سلامی» از اجرای طرح کمک مومنانه ویژه یلدا، خبر داد و گفت: به لطف خدای متعال و به همت خیرین نیک اندیش، بسته های معیشتی شامل مایحتاج ضروری و بسته های ویژه یلدا در بین خانواده های نیازمند زندانیان توزیع شد.

رئیس هیات مدیره انجمن حمایت از زندانیان شهرستان جیرفت در تشریح این خبر، افزود: تعداد ۴۰۰ بسته معیشتی ویژه شب یلدا توسط انجمن حمایت از زندانیان تهیه شده که در آستانه این شب به آنها اهدا شد.

وی ارزش تقریبی هر بسته معیشتی را ۳۲۰ هزار تومان، برشمرد و بیان کرد: این خیران از اقشار مختلف جامعه هستند و تصمیم گرفتند با وجود مشکلات اقتصادی، همشهریان خود را در شب یلدا تنها نگذارند.

سلامی هدف تشکیل انجمن حمایت از زندانیان را بسترسازی برای خدمت به خانواده زندانیان به شکل منسجم تر و مردمی تر در جامعه گسترش، دانست و خاطرنشان کرد: از این رو انجمن حمایت از زندانیان، بستر تبیین و ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری به شمار می رود.

دادستان عمومی و انقلاب جیرفت ابراز کرد: عموم مردم جنوب استان کرمان می توانند کمک های خود را متناسب با شب یلدا و یا سایر مناسبت ها به اداره انجمن از حمایت از زندانیان روبروی اداره زندان شهر جیرفت تحویل دهند.

گفتی است؛ حسین سلامی دادستان عمومی و انقلاب اسلامی، محمدرضا شریفی رئیس اداره زندان، پوریا صباحی قاضی اجرای احکام و مسعود فاطمی مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان شهرستان جیرفت به صورت نمادین با حضور در منازل چند زندانی نیازمند بسته های معیشتی و حمایتی ویژه یلدا را تقدیم خانواده های آنها کردند.

کد خبر 1129412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha