آئین تودیع و معارفه روسای دانشگاه علوم پزشکی جیرفت برگزار شد

امروز ۱ دی ماه آئین تودیع و معارفه رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در تالار فاطمیه برگزار  شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، امروز ۱ دی ماه آئین تودیع و معارفه رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در تالار فاطمیه برگزار  شد.

 

حجت الاسلام «اصغر شاهرخی» در این آئین، گفت: در دوران کرونا برخی از کشورها نتوانستند، بحران را مدیریت کنند اما در کشور ما با حضور مدیرانی توانمند و دلسوز کرونا مدیریت شد.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با بیان این مطلب که رهنمودهای رهبری نقش بسزایی در مدیریت کرونا داشته است، اظهار کرد: اگر همراهی مردم و تلاش مسئولین نبود امروز نمی توانستیم بیماری کرونا را مدیریت کنیم.

وی بیان کرد: خیرخواه ریاست جدید دانشگاه علوم پزشکی جیرفت جوانی مسئولیت پذیر، با روحیه ای انقلابی و جهادی است و زمانی این مسئولیت را پذیرفته که با بیماری کرونا و کمبود امکانات زیرساختی مواجه هستیم.

حجت الاسلام شاهرخی تاکید کرد: قطعا خیرخواه برای موفقیت در حوزه سلامت و بهداشت جنوب کرمان، نیازمند همراهی و همکاری مسئولین دارد.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی جیرفت ادامه داد: امروز یکی از مشکلات دانشگاه علوم پزشکی جیرفت کمبود نیروی اداری و کادر درمان و بهداشت و همچنین نبود زیرساخت های لازم درمان و بهداشت است که رفع این مشکلات نیازمند حمایت وزیر بهداشت است.

وی عنوان کرد: مردم جنوب کرمان، مردمان نجیبی هستند که همواره پای آرمان های انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایستاده اند و انتظار می رود برای رفع مشکلات بهداشت و درمان آنها تلاش و کوشش شود.

 

لزوم  رعایت عدالت در توسعه متوازن بهداشت و درمان جنوب کرمان 

 

حجت الاسلام «احمد نجنو» در آئین تودیع و معارفه روسای دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، گفت: امیدواریم روزی برسد که مشکلات حوزه درمان و سلامت جنوب کرمان مرتفع شود و دیگر مردم این منطقه برای درمان نیاز نباشد که به مرکز استان و یا استان های همجوار بروند.

امام جمعه کهنوج خاطرنشان کرد: قطعا تحقق این مهم نیازمند حمایت نمایندگان جنوب کرمان و رایزنی آنها با وزارت بهداشت به منظور جلب بودجه و اعتبار برای تامین و تکمیل زیرساخت های حوزه درمان جنوب کرمان است.

وی ابراز کرد: در حوزه درمان و بهداشت جنوب کرمان تا دست یابی به حد ایده آل فاصله بسیار است و امیدواریم بزودی شاهد شکوفایی و بالندگی در این حوزه باشیم.

نجنو تاکید کرد: عدالت در تامین و تکمیل زیرساخت های بهداشت و درمان باید در جنوب کرمان بیش از گذشته مورد توجه قرار بگیرد و به مناطق محرومی همچون رمشک نگاه ویژه ای شود.

 

رشد و توسعه جنوب کرمان نیازمند وحدت و انسجام است

 

«منصور شکرالهی» در این آئین، گفت: تنها با وحدت و انسجام می توان به توسعه زیرساخت های مورد نیاز جنوب کرمان کمک کرد و شاهد رشد و توسعه همه جانبه این منطقه شد.

نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی کرمان در مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب که دکتر خیرخواه تنها متعلق به شهرستان کهنوج نیست، ابراز کرد: ایشان یک مدیر خدمتگزار و متخصص است که به همه جنوب کرمان تعلق دارد.

وی بیان کرد: برای ارتقای بهداشت و درمان جنوب کرمان نیاز است که اصحاب رسانه، نخبگان و مردم شریف منطقه با همکاری و وحدت همه جانبه در کنار ایشان باشند.

شکرالهی ابراز کرد: نباید با فضاسازی رسانه ای موجب تخریب نخبگان جنوب کرمان در هر عرصه ای شد بلکه اصحاب رسانه و نخبگان برای توسعه جنوب کرمان باید همراه و همگام با یکدیگر بوده و برای پیشرفت و آبادانی جنوب کرمان ازهیچ تلاش و کوششی دریغ نکنند.

عضو کمیسیون انرژی در مجلس شورای ضمن توصیه به رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، عنوان کرد: دکتر خیرخواه باید عدالت را در حوزه بهداشت و درمان سرلوحه کار خود قراردهد و با دانش، تجربه، کار و تلاش جهادی بزودی شاهد توسعه متوازن در حوزه بهداشت و درمان جنوب کرمان باشیم.

 

نگاه عدالت محور در حوزه مدیریت دانشگاه علوم پزشکی جیرفت مورد توجه است

 

«علی اصغر خیرخواه» در این آئین، ضمن قدردانی از رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، گفت: قطعا تمام تلاش و سعی خود را برای ارتقای جایگاه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت به کار می برم.

رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی جیرفت خاطرنشان کرد: بنده یکی از وظایف خود را ارتقای خدمات در کلیه بخش های بهداشت و درمان و همچنین ساختن دانشگاهی در خور شان مردم جنوب کرمان می دانم که تحقق این مهم نیازمند یاری و همراهی همه است.

وی در خاتمه با بیان این مطلب که فرزند جنوب کرمان است، عنوان کرد: بنده با نگاه عدالت محور که مدنظر دولت مردمی و از اهداف نظام جمهوری اسلامی و حوزه بهداشت و درمان است را مورد توجه قرار می دهم با این نگاه۸دانشگاه علوم پزشکی را مدیریت می کنم.

کد خبر 1129462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha