«طلاق» در زیرکوه ۲۲ درصد کاهش یافت

رئیس اداره ثبت احوال زیرکوه با بیان اینکه واقعه «طلاق» در زیرکوه ۲۲ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش یافته است، گفت: ۱۹۲ واقعه ازدواج در سال جاری در شهرستان زیرکوه به ثبت رسیده که نسبت به سال قبل ۶ درصد افزایش داشته است.

«جلال نعمتیان» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: ساختار جمعیت زیرکوه دارای ساختار سنی میانسالی و در حال گذر از جوانی به سمت سالخوردگی است و باید این موضوع جدی گرفته شود.

 

رئیس اداره ثبت احوال زیرکوه در خصوص میزان جمعیت شهرستان زیرکوه بیان کرد: برآورد جمعیت در سال ۱۴۰۰ شهرستان زیرکوه حدود ۴۳ هزار نفر است.

 

وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۴۹۲ واقعه ولادت در زیرکوه رخ داده است، افزود: از این تعداد 140 ولادت در شهر و 352 ولادت در روستاهای شهرستان زیرکوه ثبت شده است که طی این مدت 255 پسر و 237 دختر متولد شده اند.

 

نعمتیان به میزان فوتی های این شهرستان نیز اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 124 واقعه فوت در شهرستان زیرکوه به ثبت رسیده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است.

 

رئیس اداره ثبت احوال زیرکوه در خصوص آمار ازدواج و طلاق نیز عنوان کرد: ۱۹۲ واقعه ازدواج در سال جاری در شهرستان زیرکوه به ثبت رسیده که  نسبت به سال قبل ۶ درصد افزایش  داشته است و در واقعه طلاق نیز به نسبت مشابه سال گذشته شاهد کاهش ۲۲ درصدی هستیم.

 

وی در پایان گفت: در بحث تعویض شناسنامه، شهرستان زیرکوه با تعویض 28 هزار و 317 فقره در رتبه اول استان قرار دارد و در بحث کارت هوشمند ملی تعداد 2هزار و 766 نفر برای کارت هوشمند ملی اقدام کردند.

کد خبر 1129466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha