مهارت آموزی برند ترین آموزش برای رسیدن به اشتغال

نماینده امام جمعه زاهدان گفت: اگر جوانی جویای کار است باید رو به آموزش های مهارتی بیاورد .

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان، حجت الاسلام نبوی معاون ارتباط حوزه علمیه و نماینده ولی فقیه در استان در بازديد از نمایشگاه فرصت‌های شغلی مهارت محور ،خرد و ارزان  بر آموزش فني و حرفه اي سیستان وبلوچستان  ،اظهار داشت: برپایی چنین نمایشگاه هایی با معرفی فرصت های شغلی علاوه بر ترویج فرهنگ مهارت آموزی، حمایت از مهارت آموختگان و نیز رسیدن به راهکارهایی براي گسترش مشاغل ایجاد شده توسط مهارت آموختگان  منجر خواهد شد.


وي با تأکید بر لزوم معرفی ظرفیت‌های حوزه آموزش‌های مهارتی اشتغال محور با سرمایه خرد به جامعه و ارتقای فرهنگ کار و کارآفرینی افزود: نمایشگاه فرصت‌های شغلی خرد و ارزان  با هدف ترویج و گسترش فرهنگ مهارت‌آموزی به عنوان ضرورت اشتغال پایدار و با تأکید بر جهش مهارت با اجماع‌سازی شرکا و ذینفعان و حمایت از مهارت آموختگان کارآفرین در راه‌اندازی کسب‌وکار برگزار شده و قابل تقدير است.

 

حجت الاسلام نبوی بر تقویت زیرساخت ها  در راستای فرهنگ کارازطریق مهارت آموزی  تأکید كرد و گفت: مهارت آموزی و افزایش آموزش های کاربردی راهکار مهم کاهش بیکاری است.

 

نماینده امام جمعه زاهدان  با بیان اینکه  مهارت راه بی بدلیل توسعه  وپیشرفت جامعه است اضافه کرد: اگر اطلاعات و مطالعه دقیق از نیازهای بازار کار داشته باشیم می توانیم برای آن ها برنامه ریزی کنیم و بيكاري را در سطح استان كاهش دهيم.

کد خبر 1129486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha