برپایی بزرگترین «یادمان فاطمی کشور» در خفر

حیدری گفت: بزرگترین «یادمان فاطمی کشور» با فضاسازی ۲۰ هزار متر مربع به همت کانون فرهنگی و هنری «طوبی» در روستای «فتح آباد» خفر برپا شد.

«محمدحسین حیدری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در خفر، گفت: بزرگترین یادمان فاطمی کشور برای شانزدهمین سال متوالی در مساحت 20 هزار متر مربع به همت کانون «طوبی» روستای «فتح آباد» شهرستان خفر برپا شده است.

 

مدیرکانون فرهنگی و هنری طوبی از برگزاری آیین افتتاح این یادمان فاطمی خبر داد و افزود: این برنامه روز پنجشنبه ۲ دی ماه از ساعت ۱۵ برگزار می شود.

 

وی بیان کرد: در این یادمان نمادهایی از کوچه های مدینه، بیت الزهرا (س)، بقیع، مسجد النبی (ص)، زندان امام موسی کاظم (ع)، امام رضا (ع)، سرداب امام رضا (ع)، دفاع مقدس و... به نمایش در آمده است.

 

حیدری با اشاره به بازدید حدود ۱۵ هزار نفری مردم در آخرین یادمان که در سال ۹۷ برپا شد، عنوان کرد: بازدیدکنندگان به جز شهرستان های استان فارس از تهران، اصفهان، کرمان و شهرهای شمال کشور بوده اند.

 

وی با اشاره به اینکه تمام هزینه های یادمان فاطمی توسط مردم اهدا شده است، گفت:  در این یادمان یاد و خاطره سردا شهید «قاسم سلیمانی» و شهدای مقاومت گرامی داشته می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری طوبی با دعوت از مردم استان فارس برای بازدید از بزرگترین یادمان فاطمی کشور، گفت: این یادمان تا ۱۷ در ماهماه همه روزه آماده بازدید محبان اهلبیت عصمت و طهارت (ع) به ویژه بانوی ۲ عالم حضرت زهرا (ع) است.

کد خبر 1129488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha