ارزیابی استعدادهای دینی برای اولین بار در استان فارس

نیکفر گفت: در راستای اجرای طرح «شهاب» و برای نخستین بار در استان فارس ارزیابی استعداد دینی در میان دانش آموزان جهرمی انجام شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «مهدی نیکفر»، امروز (چهارشنبه ۱ دی) با اشاره به اجرای طرح «شهاب» به منظور شناسایی استعدادهای برتر در حوزه های مختلف، گفت: در این زمینه دانش آموزان در چهار استعداد کلامی، فضایی، هنری و دینی ارزیابی شدند.

 

مدیر آموزش و پرورش جهرم با اشاره به اینکه در این طرح از 350 دانش آموز پایه هفتم و هشتم ارزیابی صورت گرفته است، افزود: همچنین ارزیابی استعداد دینی برای اولین بار در استان فارس در شهرستان جهرم انجام شده است.

 

وی شناسایی و هدایت استعدادهای برتر دانش آموزان را از اهداف اجرای برنامه «شهاب» عنوان کرد و اظهار داشت: این طرح از پایه چهارم ابتدایی در مدارس اجرا و هدف آن رشد و تربیت چند بعدی دانش آموزان است.

 

نیکفر با اشاره به حمایت بنیاد ملی نخبگان از طرح «شهاب»، عنوان کرد: این برنامه با حضور رئیس اداره سمپاد استان فارس، رئیس بنیاد ملی نخبگان استان فارس، معاون بنیاد ملی نخبگان استان، معاون اداره کل ارشاد استان فارس و ۳۰ نفر از اساتید بنیاد ملی نخبگان حضور داشتند.

 

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته یکصد نفر از دانش آموزان در استعداد کلامی مورد ارزیابی قرار گرفتند، گفت: دانش آموزان برتر به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان معرفی شدند تا بتوانند استعداد خود را رشد دهند.

 

کد خبر 1129542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha