دستگیری از نیازمندان با توزیع ۱۷۰ بسته معیشتی در نکا

طرزه نژاد گفت: خیریه آبشار عاطفه های نکا توزیع ۱۷۰ بسته معیشتی برای کمک به نیازمندان را در مناسبت های پیش رو و شهادت سردار سلیمانی و فاطمیه در دستور کار خود دارد تا ضمن لبیک به فرمان رهبری در کمک به محرومان، از نیازمندان دستگیری شود .

«معصومه طرزه نژاد»  در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران اظهار کرد: خیریه آبشار عاطفه های نکا همزمان با شیوع کرونا و فرمان رهبری برای کمک مومنانه به افراد نیازمند وارد صحنه شده است و همچنان ایستاده است تا با همراهی و کمک خیران در این امر نقش آفرینی کند.

 

مسئول خیریه آبشار عاطفه های شهرستان نکا افزود: افراد و خیران برای کمک در این امر خدا پسندانه و دستگیری از افراد کم برخوردار می توانند کمک های نقدی خود را به شماره کارت 603791899896892 واریز کنند.

 

وی خاطر نشان کرد: در طول دو سال گذشته و با وجود کرونا، خیریه آبشار عاطفه ها در کنار مردم برای کمک به نیازمندان وارد صحنه شد و کمک های نقدی و غیرنقدی فراوانی را به مردم ارائه داد که همچنان ادامه دارد.

 

طرزه نژاد گفت: خیریه آبشار عاطفه های نکا توزیع170 بسته معیشتی برای کمک به نیازمندان را در مناسبت های پیش رو و شهادت سردار سلیمانی و فاطمیه در دستور کار خود دارد تا ضمن لبیک به فرمان رهبری در کمک به محرومان، از نیازمندان دستگیری شود .

 

وی افزود: تعطیلی برخی مشاغل، تحمیل هزینه های درمان و افزایش اقلام و مایحتاج عمومی مردم در کنار تامین اقلام بهداشتی، مواد ضدعفونی و ماسک بر سبد خانوارها، اعمال محدودیت های تعاملی باعث شده است تا معیشت خانواده های کم بضاعت و اقشار آسیب پذیر جامعه بیش از گذشته تحت تاثیر مسائل اقتصادی قرار گیرد و در این راستا ما هم براساس وظیفه ذاتی خود پای در میدان گذاشتم و وارد عمل شدیم.

 

مسئول خیریه آبشار عاطفه های شهرستان نکا یادآور شد: اکنون هم در ادامه راه نیازمند همکاری و همراهی خیران و مردم نوعدوست هستیم تا با کمک ها وهمیاری مومنانه به همت خیریه آبشار عاطفه های نکا گوشه ای از نهضت سخاوتمندانه در لبیک به پیام و کلام نورانی رهبر معظم انقلاب اسلامی اجرایی شود.

کد خبر 1129558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha