امضای تفاهم نامه احداث سه مدرسه توسط خیر مدرسه ساز در سیستان و بلوچستان

تفاهم نامه احداث سه مدرسه در قالب ۲۷ کلاس درس جدید برای شهرستان های ایرانشهر و نیکشهر بین خیر مدرسه ساز با سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سیستان و بلوچستان امضاء شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان، «محمود رضا قاسمی» بیان داشت: خیر نیک اندیش مدرسه ساز آقای «غلامرضا غروی» با حضور در این اداره کل، تفاهم نامه همکاری در احداث 3 مدرسه جدید با تعداد 27 کلاس درس را امضاء نمود.


 

معاون مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان گفت: دو مدرسه در شهرستان ایرانشهر و یک مدرسه در شهرستان نیکشهر –شهر بنت- را تعهد نمود.

 

قاسمی ضمن قدردانی از حضور این خیر ارجمند، افزود: یک مدرسه 6 کلاسه در روستای سرزه با زیر بنای 500 مترمربع و یک مدرسه 9 کلاسه با زیربنای 950 مترمربع در شهرستان ایرانشهر ساخته خواهد شد.

 

وی ادامه داد: همچنین مدرسه 12 کلاسه با یک هزار و 250 متر مربع فضای آموزشی در شهرستان نیکشهر – شهر بنت تعهد دیگر خیر است.

 

معاون مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان با بیان اینکه این مدارس با مشارکت اداره کل نوسازی مدارس استان احداث خواهند شد، گفت: پیش از این خیر نیک اندیش آقای «غروی»، 10 باب مدرسه با تعداد 41 کلاس و 2 خوابگاه دانش آموزی در استان احداث نموده است.

کد خبر 1129562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha