توزیع بسته های یلدایی «مهر فاطمی یلدای مهربانی» در شهرستان ملایر

روزبهانی گفت: بیش از ۵۰ بسته یلدایی با نام «مهر فاطمی یلدای مهربانی» از سوی هیات حضرت حضرت خدیجه و پیروان عترت خواهران ملایر در بین نیازمندان توزیع شد.

« منیره روزبهانی» درگفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ملایر  گفت هیئت مذهبی خواهران حضرت خدیجه(س) ملایر از سال ۷۹ فعالیت  و هیئت خواهران پیروان عترت هیئت رزمندگان اسلام ملایر نیز از دهه ۸۰ فعالیت‌های خود را شروع کرده  است.

مسئول هیئت مذهبی خواهران حضرت خدیجه(س) و هیات پیروان عترت خواهران ملایر با اشاره به فعالیت‌های این هیات اظهار کرد: تعداد بانوان خیر و فعال ملایری در این دو هیئت زیاد است که در طول سال فعالیت‌های چشمگیری را در حوزه‌های مختلف دارند.

وی با بیان اینکه هیئت خواهران حضرت خدیجه و هیئت خواهران پیروان عترت در کنار هم فعالیت‌های‌ فرهنگی‌ آموزشی، قرآنی، کمک‌های مومنانه مالی به نیازمندان و خانواده‌های کم در آمد شناسایی شده را دارند تصریح کرد: علاوه بر این نیز در فضای مجازی فعالیت‌های قرآنی شامل آموزش‌های تفسیر و...در بخش‌های مختلف وجود دارد.

وی برگزاری کلاس‌های مشاوره شامل ارائه مشاوره خانواده، تحصیلی و مذهبی ،تهیه جهیزیه برای نوعروسان نیازمند، تهیه سیسمونی، کمک‌های مالی برای رفع مشکل خانواده‌های نیازمند را از دیگر فعالیت‌ها برشمرد.

روزبهانی با بیان اینکه همزمان  ایام فاطمیه و  به مناسبت شب یلدا تعداد 50 بسته معیشتی  با عنوان  مهر فاطمی، یلدای مهربانی از سوی هیئت خواهران عترت رزمندگان اسلام ملایر و هیات حضرت خدیجه در بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد افزود: این بسته‌ها شامل برنج، روغن، گوشت گوسفند، میوه شب یلدا و.... بوده است.

روزبهانی با بیان اینکه  هیات در طول سال کمکهای خود را در مناسبت های مختلف به خانواده های نیازمند دارد: این کمکها  ازرز ابتدای امسال حدود 500 بسته معیشتی بوده ت که در قالب طرح مهر مهدوی ، طرح علی یاوران و...   در طی چند مرحله توزیع شده است.

مسئول هیئت حضرت خدیجه(س)، در ادامه با اشاره به ایام فاطمیه و سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) گفت: در این راستا هیات  پیروان عترت خواهران و و حضرت خدیجه(س) به مدت  20 روز برنامه عزاداری ، سخنرانی، خطبه حضرت زهرا(س)، ختم قرآن و.. را دارد  

کد خبر 1129575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha